Die ovulatietesten... Snap er nog steeds niks van. Die van zondag was denk ik toch de positieve test. Nu loopt ie af. Net weer mindere streep dan vanmorgen. Denk dat ik mijn ei gisteren heb gehad. Had gerommel in mijn buik en wat steekjes. Gelukkig hebben we afgelopen dagen fijn geklust dus heb hem niet gemist. Het zou wel kunnen want mijn cyclus was bij mijn zoontje ook wat korter al weet ik niet hoe kort. We zullen zien. Nod schuift dan naar 26 december. Zal het zo even aanpassen. Dan mag ik nu zeker ook op het wachtbankje? Oh ja die test van mijn man... Achteraf hilarisch. Destijds was ik bloedserieus 😂
NOD-lijst Datumloos (2) Angel2005, ??, 8e ronde kleine berg, ??, 11e ronde 1 december (1) Mommysince13, ??, 3e ronde 12 december (1) EmyL, 25, 4e ronde 17 december (2) Moppiemuis, 29, 1e ronde Louloute, 28 jaar, 3e ronde 23 december (1) Pioenroos92, 25 jaar, 1e ronde 26 december (2) Ddara, 30 jaar, 1e ronde Niqi, 30 jaar, 1e ronde 28 december (1) Manine, 32, 2de ronde Luusc 29 december (1) MyHappyFamily, 28, 2eronde Totaal: 11
Whoeeww Louloute, ik zie wat! Spannend hoor. @moppiemuis, goed teken dat je de streep nog ziet!! Ohh hoop het zo voor jullie allebei!! Morgenochtend allebei even jullie testen plaatsen hier Kunnen wij weer even turen. @Niqi, welkom op het wachtbankje. Spannend weer he. Heb vandaag nog steeds erg gespannen borsten en ik verlies ook een dot rommelig slijm..ik heb goede hoop. Maar het kan ook maar zijn dat ik graag wil en schijnzwanger ben hahah. We gaan het mee maken, kan niet wachten tot zondagochtend.
Bedankt pioenroos. Vind het maar niks dat wachtbankje. Maar gelukkig heb ik jullie 😉 Mijn man vroeg me vandaag of ik me al zwanger voel. Whahaha! Luusc, heb je erop gezet. Als je wilt mag je even leeftijd en ronde doorgeven. Zet ik die er ook bij. Oh ja... Hoe maak je een Banner?
Leeftijd 26 ronde 1 Enne dat wachtbankje wil ik nu graag komen ook haha. Als ik er ben wil ik snel er vanaf en testen denk ik. Spannend allemaal dat wachten!
NOD-lijst Datumloos (2) Angel2005, ??, 8e ronde kleine berg, ??, 11e ronde 1 december (1) Mommysince13, ??, 3e ronde 12 december (1) EmyL, 25 jaar, 4e ronde 17 december (2) Moppiemuis, 29 jaar, 1e ronde Louloute, 28 jaar, 3e ronde 23 december (1) Pioenroos92, 25 jaar, 1e ronde 26 december (2) Ddara, 30 jaar, 1e ronde Niqi, 30 jaar, 1e ronde 28 december (2) Manine, 32 jaar, 2de ronde Luusc, 26 jaar, 1e ronde 29 december (1) MyHappyFamily, 28 jaar, 2eronde Totaal: 12
@niqi, heerlijk hoe die mannen soms uit de hoek kunnen komen haha. Ach je heb ons inderdaad, wij houden je wel bezig Als je op mijn banner klikt, dan wordt je doorgezet naar een site. Daar kan je hem maken. Vervolgens plak je die code in je handtekening.
Thanks! Het is pas 10 dpo dus komende dagen wacht ik even af wat de testen doen! Wil het nog niet echt geloven!