Jaaa moppiemuis!!! Ziet er heeel belovend uit!!! @Louloute, kan echt nog goed komen hoor! Morgen gewoon nog eens testen. Ik duim voor je x
Ik principe is een streep een streep. Daarom liet ik dus mijn man testen omdat ik wilde zien hoe een test eruit ziet van iemand die niet zwanger kan zijn. Mijn borsten vertellen me in ieder geval dat er iets in mijn lijf gebeurd maar dat zegt natuurlijk nog helemaal niks. 😂
Ja naja voor je nod testen zegt niks, groot deelvan de innestelingen mislukt gewoon en dan wordt je alsnog ongesteld. Blijft wat mij betreft gewoon nog even spannend!
Niqi, hier staan mijn borsten ook op knappen Lijkt wel of ik aan het gewichtheffen ben geweest jo. Soort strak gespannen. Vandaag ook weer een hoop afscheiding... moet mij echt weerhouden om niet eerder als zondag te testen grrr
Poeh pioenroos dat is inderdaad spannend!!! Hopen dat je lijf je niet voor de gek houdt.... Lekker vol plannen die dagen dan zijn ze zo om. Morgen ga ik granaatappelsap halen gisteren al granaatappelpitjes gegeten. Ook best lekker. Baat het niet dan schaadt het niet hè! Nemen jullie ook speciale dingen om moeder natuur een handje te helpen? Ik neem nu alleen nog multivitamines van vsm voor zwanger worden en extra foliumzuur.
Ik probeer er niet op te hopen. Toch maar afleiding zoeken voor komende dagen inderdaad. Vind wel eng dat je lichaam je ook zo voor de gek kan houden. Komt tijd, komt raad.. @Niqi, worden jou symptomen sterker of geen verschil? Goed bezig met de granaatappelpitjes Ik drink elke dag een glas granaatappelsap, slik al enige tijd mama compleet van Davitamon met visolie,foliumzuur etc. En ik probeer meer thee te drinken ipv koffie. Alhoewel dat nog niet echt lukt. @Luusc, hoe is het met je ei? Enig idee of hij al gesprongen is of dat hij nog komt?
@pioenroos ik heb t vermoede dat het gister vandaag is.. de testen blijven iig hartstikke negatief maar dat schijnt vaker te gebeuren.. via het voelen weet ik zeker dat het nu het moment is dus ben benieuwd vandaag nog eens extra gezellig maken en dan is t afwachten haha. Soms denk ik bij mezelf hadden we maar een knopje op ons lichaam waarop we konden zien hoe of wat 😂
Spannend allemaal zeg!! Ik heb op foliumzuur niks anders extra geslikt toen ik zwanger was van mijn dochter. Ik las laatst een artikel dat 40% van de vrouwen geen foliumzuur slikt. Daar schrok ik best wel van, want het is zo belangrijk. In frankrijk is het bijna niet te vinden, alleen tot nu toe combinatie preparaten. En als je het dan vraagt bij de apotheek of drogist dan kijken ze je echt zo aan van ??? Waarvoor wilt u het gebruiken? Binnenkort een weekje naar Nederland, dus dan ergens maar ff een potje halen
Gefeliciteerd moppiemuis!!! Louloute niet opgeven, een streep is een streep. Miss is jou hcg aanmaak trager en het verdubbelt zich iedere 48u. Ik duim iig voor je. Hier nu ergens mijn ei dezer dagen. Spannend. Succes iedereen. En vooral die op het wachtbankje. Mijn lijf houd me altijd enorm voor de gek. Bah. Vorige maand dacht ik ook dat het raak was..
Ik slik maca en multivitamine. Met een positieve test over op zwangerschapsvitamine. Ohja en omega 3 6 9