Vlindermama veel klus plezier de komende dagen. Ik heb mijn ei ook bijna geloof ik. Een stuk meer afscheiding de laatste dagen. Alleen vriendlief is ziekjes dus dat helpt helaas niet mee. Louloute voor jou is het ook spannend. Inderdaad proberen leuke dingen te doen en wat afleiding zoeken zodat die dagen snel om zijn.
Haha ik neem ook altijd alles mee uit NL. Heb je een action bij jou in de buurt? Daar hebben ze het Je gyn/vk kan je ook een recept meegeven, dan is het nog vergoed ook, vraag er maar naar
Dankje iedereen . Helaas veel verplichtingen deze avonden. Ik vanavond mijn vriend morgen dus weet niet of er klus inzit hahaa. Myhappyfamily, hopelijk knapt ie nog een dezer dagen 😏. En moppiemuis, ik snap het helemaal.. Je verwacht het nooit de eerste ronde. Hopelijk blijft het goed gaan en mag het jullie een mooie positieve energieboost geven!!
Ja we hebben in Montluçon een action, maar daar helaas geen foliumzuur. Ik had daar al gekeken omdat ik me kon herinneren dat dat in de Nederlandse filialen ook te krijgen was. Ik moet over een uurtje naar de verloskundige om mijn spiraaltje eindelijk te laten verwijderen dus dan kan ik misschien meteen een recept bij haar vragen, goeie tip dankjewel!! Ja ik ben ook benieuwd moppiemuis hoe je test er vandaag uitziet. Echt een cadeautje, zo meteen in de 1e ronde!
Nou hij is eruit hoor ook meteen een uitstrijkje laten maken want dat had ik nog nooit laten doen. Ik had vorig jaar wel een brief ontvangen, maar toen was ik zwanger van ons dochtertje. Ik lag er nou toch dus dan meteen maar he? Nu ff nog een keer een menstruatie krijgen ( heb m'n eigen toch ook al gehad waarschijnlijk ) en dan gaan we er vanaf 2017 voor. Zo spannend weer!
Hallo dames! Graag zou ik me bij jullie willen aanmelden, ben een trotse mama van een lieve dochter van 10,5 mnd oud. Toch al heel sterk de kriebels voor een 2e kindje en besloten er voor te gaan! Bij m'n dochter was het de eerste ronde direct na de pil raak, hoop dit keer nogmaals geluk te hebben met een 2e wondertje! Zit nu (on)geduldig op het wachtbankje hihi Liefs
Welkom lerana! Als je wilt kun je ook op onze lijst. altijd gezellig mee dames op het wachtbankje. Dan voelen we ons niet zo alleen Rianne wat fijn dat hij eruit is. Nu hopen dat je lichaam de normale cyclus weer snel oppakt!
Lijkt me leuk! Leeftijd 26 nod 28 december 1 ronde nog meer gegevens nodig? Jaa wachtbankje zo spannend! Ik lees veel over vroege testen doen jullie dat allemaal? En welke test gebruiken jullie en vanaf welk moment?
NOD-lijst Datumloos (2) Angel2005, ??, 8e ronde kleine berg, ??, 11e ronde 1 december (1) Mommysince13, ??, 3e ronde 12 december (1) EmyL, 25 jaar, 4e ronde 17 december (2) Moppiemuis, 29 jaar, 1e ronde Louloute, 28 jaar, 3e ronde 23 december (1) Pioenroos92, 25 jaar, 1e ronde 26 december (2) Ddara, 30 jaar, 1e ronde Niqi, 30 jaar, 1e ronde 28 december (3) Manine, 32 jaar, 2de ronde Luusc, 26 jaar, 1e ronde Lerana, 26 jaar 1e ronde 29 december (1) MyHappyFamily, 28 jaar, 2eronde Totaal: 13[/QUOTE]
Bij mijn zoontje testte ik 5 dagen voor nod positief. Moest wel goed turen haha. Maar ben een goede tuurder Nu van plan om 22 of 23 te testen. Nod is 26. Heb toen kruidvat 2v5 gehad en ga die nu weer halen.
Oh wat spannend!!! Ben erg benieuwd hoop op goed nieuws voor je! Ohh een goeie tuurder dan weet ik waar ik eventueel m'n test moet plaatsen hahah. Ik twijfel heel erg ook eerder te gaan doen.. welke dag zou je adviseren bij mij 🙈 Gelijk even een vraagje.. ik weet het kan totaal niet heb pas m'n eisprong gehad maar ik heb telkens vlaag van misselijkheid kan t echt niet plaatsen soms een gevoel van braken maar zover komt t niet heb er geen verklaring voor?🤔 bij m'n dochter was ik echt heel snel flink misselijk maar zo snel als nu kan toch gewoon niet?
He meiden! Fijn dat hij eruit is Rianne!! Voor je het weet is het januari. Welkom Lerana! Nog een januari mama en ook nog is van een dochter! Zijn er veel op dit forum, gezellig! Heb je al symptomen Niqi? @Moppiemuis ben blij voor je! Hopelijk blijft het allemaal goed gaan. @Louloute je houd ons wel in spanning hoor! Diep respect dat je zo lang kan wachten om niet te testen haha! Hier steeds meer symptomen..ik hoop maar dat het raak is anders hou mijn lichaam mij wel heel erg voor de gek. Spannend!!
Ahh jij ook januari mama! Wat leuk! Ik zie dat jij nog een weekje moet spannend! Wanneer ben jij van plan te testen?
Ik heb persoonlijk goede ervaringen met de plustesten van clearblue. De early testen van de action vind ik ook erg fijn. De kruidvat testen deden bij mij erg raar dus die heb ik maar 1x gebruikt, maar veel vrouwen hier op het forum vinden het juist wel fijne testen. Ligt denk ik aan je eigen voorkeur en ervaring met een bepaald merk test
@rianne oh zie dat t voor jou nu gaat beginnen spannend hopelijk is t snel zover! Testen met een plus vind ik zelf helemaal niks hahah vind ze zo verwarrend.. bij m'n dochter was ik achteraf een week te vroeg met testen en had ik een diskette ga dat deze x ook gebruiken denk ik.. kan altijd nog een test van action ook halen.. Zijn dat andere testen dan de gewone testen van action of?