Ohww jammer pioenroos. Zag net dat je Nod 23dec is. Dat geeft nog moed dat alles nog kan. Hopen over 2dagen dat je een licht streepje hebt.
Bedankt meiden, lief! Ja het kan nog inderdaad...wie weet. Ik hou jullie op de hoogte Hoe is het met jullie?
Moppiemuis, gefeliciteerd!! De eerste zwangere van onze groep toch? Kan iemand de NOD lijst updaten? Mij lukt dat niet via mijn telefoon . Mijn NOD is nu 10 januari. Ik loop vrij gelijk met jou Louloute!!
Hebben er nog dames getest? Hier gespannen onderbuik, eten dat soms niet smaakt en nog steeds een rommelbuik. Nog drie nachtjes en dan ga ik testen... Moppiemuis hoe gaat het met jou? En dames die negatief getest hebben weer een beetje bekomen van de teleurstelling?
Ik ben vanochtend ongesteld geworden ( ik ben ook ziek maar dan hebben we alles maar in 1x gehad ) Aangezien mijn spiraaltje pas na mijn eisprong is verwijderd had ik ook 0% kans deze maand. Mijn volgende NOD is ongeveer 21 januari. Kan iemand mij op de lijst zetten? Spannend niqi! Hopelijk een positieve test in handen binnenkort!
Beterschap Rianne! Maar fijn dat je lichaam de cyclus weer oppakt. Ik zit pas in de eerste ronde dus de kans is miniem, maar wel aanwezig. Bij mijn zoontje wist ik de eerste ronde niet eens dat ik niet altijd vruchtbaar was 😂 toen in de tweede ronde wel opgelet en toen was ik meteen zwanger. De hoop is er maar mijn verstand beschermd me nog een beetje.
Beterschap rianne!! Fijn dat je lichaam het weer snel oppakt na het verwijderen van je spiraal. Is elke x maar weer afwachten hoe het gaat lopen.
Dat is wel fijn dat je dan je eigen cyclus behoud. Ook wel logisch zonder hormonen. Maar wel fijn dan hoeft je lichaam niet meer alles opnieuw te regelen. Succes komende ronde!
Ahh beterschap Rianne! @niqi spannend eerste ronde, ik duim voor je!! Bij ons eerste meisje was ik in de 1e ronde zwanger. Nu had ik afgelopen maandag getest, negatief. Maar ik voel mij zooo zwanger. Vrijdag is mijn NOD. Maar volgens mij had er dan maandag al een streepje moeten staan. Misschien dat ik morgen weer eens ga testen.
Enn Niqi..? Ben benieuwd! Hopelijk mooie positieve test. Hier vanmorgen weer negatief. Niet zwanger dus. Hopelijk snel ongesteld.. Al die stomme symptomen die ik had, stellen dus niks voor! Voel me echt dom