Ik kan aan niks anders denken dan aan een tweede kindje!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door EmyL, 1 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niqi86

Niqi86 Bekend lid

24 aug 2014
    663
    291
    63
    Ik ben zojuist tante geworden van een klein lief baby meisje 😍 dat maakt mijn vermoedelijk rode kerst een stuk minder erg. Lekker veel afleiding!

Wilde dit leuke nieuws gewoon even met jullie delen 😀

2. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd niqi! Leuk een kerstkindje 😀

3. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Heee meiden!! Sorry voor de late reactie. Beetje druk deze dagen:) Helaas ben ik niet zwanger! Testen blijven om wit, zelfs geen tuurstreep! Ik ben ook nog niet ongesteld. Vet balen dus. Wacht nu gewoon op mijn menstruatie.

@niqi jammer dat het bij jou ook negatief was!

Hoe is het met jullie meiden? Zitten jullie al ophef wachtbankje??

Nog hele gezellige dagen xxx

4. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ahhh gefeliciteerd Niqi!!

5. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Ohww pioenroos balen zeg. Maar ik denk altijd maar zo zolang je niet ongesteld bent kan alles. Sommige testen pas stuk later positief.

Niqi gefeliciteerd!!!

6. Niqi86

Niqi86 Bekend lid

24 aug 2014
    663
    291
    63
    Jammer pioenroos.... Volgende ronde beter!
    Bedankt voor de felicitaties! Dadelijk mag ik eindelijk gaan knuffelen 😍l

Ach ja, eerste ronde zou ook wel heel veel geluk zijn. Dat die menstruatie nu maar gauw komt. Dan hebben we dat ook weet gehad.

7. Niqi86

Niqi86 Bekend lid

24 aug 2014
    663
    291
    63
    NOD-lijst
    Datumloos (2)
    Angel2005, ??, 8e ronde
    kleine berg, ??, 11e ronde

1 december (1)
    Mommysince13, ??, 3e ronde

12 december (1)
    EmyL, 25 jaar, 4e ronde

17 december (2)
    Moppiemuis, 29 jaar, 1e ronde
    Louloute, 28 jaar, 3e ronde

23 december (1)
    Pioenroos92, 25 jaar, 1e ronde

26 december (2)
    Ddara, 30 jaar, 1e ronde

28 december (3)
    Manine, 32 jaar, 2de ronde
    Luusc, 26 jaar, 1e ronde
    Lerana, 26 jaar 1e ronde

29 december (1)
    MyHappyFamily, 28 jaar, 2eronde

21 januari (1)
    Niqi, 30 jaar, 2e ronde

Totaal: 13

8. Niqi86

Niqi86 Bekend lid

24 aug 2014
    663
    291
    63
    Ik ben vandaag ongesteld geworden. Precies zoals verwacht. Mijn moeder zei "dat is alleen maar goed na het stoppen met de pil. Dan maakt je lichaam nu een mooi nestje voor een lief klein kindje" hihi op moeders wijsheid dan maar!

Ik heb mezelf opnieuw op de nod lijst gezet. De anderen nog even niet gewijzigd. Dat gaat zo stom met een telefoon.

9. Niqi86

Niqi86 Bekend lid

24 aug 2014
    663
    291
    63
    Oh trouwens.... Mijn baby nichtje is zo lief! Wat een prinsesje. Helemaal gaaf en lekker mollig hihi. Een wolk van een baby. I'm in love 😍

10. rianne2985

NOD-lijst
    Datumloos (2)
    Angel2005, ??, 8e ronde
    kleine berg, ??, 11e ronde

1 december (1)
    Mommysince13, ??, 3e ronde

12 december (1)
    EmyL, 25 jaar, 4e ronde

17 december (2)
    Moppiemuis, 29 jaar, 1e ronde
    Louloute, 28 jaar, 3e ronde

23 december (1)
    Pioenroos92, 25 jaar, 1e ronde

26 december (2)
    Ddara, 30 jaar, 1e ronde

28 december (3)
    Manine, 32 jaar, 2de ronde
    Luusc, 26 jaar, 1e ronde
    Lerana, 26 jaar 1e ronde

29 december (1)
    MyHappyFamily, 28 jaar, 2eronde

21 januari (2)
    Niqi, 30 jaar, 2e ronde
    Rianne2985, 31 jaar, 1e ronde

Totaal: 13

11. rianne2985

Lief weer hè zo'n kleintje? Wij gaan volgende week op kraamvisite bij mijn nicht. Die heeft de 20e ook een meisje gekregen. Hoe heet je nichtje?
    Balen dat je ongesteld bent geworden, op naar de volgende ronde dan maar he?

Ik heb mezelf ook vast op de NOD lijst gezet :)

12. Niqi86

Niqi86 Bekend lid

24 aug 2014
    663
    291
    63
    Mijn nichtje heet Emma. Vind het zo'n mooie naam!
    Oh wat leuk, gefeliciteerd! Ja heerlijk. Ik houd zo van baby's. Ben echt een baby-mama. Al vind ik dat groter worden ook heel leuk. (Mijn zoontje is nu 21 mnd)
    We kunnen wel mooi samen op het wachtbankje. Leuk dat je dezelfde nod hebt. Kunnen we straks weer mooi kwaaltjes vergelijken 😉

13. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Vind dat ook een super mooie naam! heerlijk he knuffelen met zo een ukke puk :D

Jammer dat je ongesteld geworden bent. Duimen dat de volgende ronde beter is. Liefste willen we allemal dat de eerste ronde meteen raak is.

14. Niqi86

Niqi86 Bekend lid

24 aug 2014
    663
    291
    63
    Thanks.... Ja wist het wel eigenlijk. Die testen heb ik echt tegen beter weten in gedaan. Ach gelukkig kosten ze niet zoveel.... Hihi!

Voor jou is het nog spannend MyHappyFamily. Hoe gaat het met je? Wanneer ga je testen?

15. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Heb vanmorgen nog een test gedaan. Maat helaas omo wit. Denk day deze ronde niks is maar je weet het nooit. Zelf begin ik me langzaam wat beter te voelen gelukkig.

16. rianne2985

Ah jammer Myhappyfamily! Maar zolang je nog niet ongesteld bent kan het nog. Maar meestal voel je het wel aan of de kans groot of klein is per ronde. Dat had ik tenminste bij m'n eerste zwangerschap wel. Nou hield ik ook alles bij, temperatuur en ovulatietesten. Dus dan wist ik wel of ik mijn kansen goed had benut of niet. Wat overigens niet betekent dat het dan ook raak is natuurlijk, maar dan had ik er iig alles aan gedaan om m'n kansen zo groot mogelijk te maken.
    Nog een week en dan ga ik weer ovulatietesten gebruiken, spannend weer hoor!

17. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Balen Niqi dat je ongesteld bent, duimen op de volgende ronde!

@Myhappyfamily je bent nog vroeg met testen, wie weet;) Ik duim voor je dat hij alsnog positief wordt!

Hier NOG STEEDS niet ongesteld. Ik heb afgelopen zaterdagochtend voor het laatst getest. Die was omo wit.

Ik heb mijzelf en mijn man beloofd om donderdagochtend nog eens te testen, mits ik natuurlijk niet ongesteld word. Pfff echt raar dit. Zit bij mij hoofd al bij de volgende ronde, en toch is er nu weer ergens een klein sprankeltje hoop van zou het dan misschien toch!? Ohhh waar gaat dit heen

18. Niqi86

Niqi86 Bekend lid

24 aug 2014
    663
    291
    63
    @myhappyfamily wat jammer.... Er is nog een beetje hoop natuurlijk.

@pioenroos balen zeg! Enig idee hoe het kan dat je cyclus langer duurt? Heb je dat vaker gehad? Hoeveel dpo was je zaterdag? Wat naar die onzekerheid.

Heb even jullie raad nodig. Ik heb toch maar 10 ovulatietesten gehaald van clearblue. Ik wil geen onduidelijke streepjes meer. Wordt daar onzeker van. Moet toch elke dag op hetzelfde tijdstip? Volgens zo'n calculator kan ik 3 januari beginnen met testen en volgens schema zou mijn eisprong 7 januari moeten zijn. Dan zou ik 5-6 januari ongeveer positief moeten testen? Dan kan ik 2x per dag doen? Of is dat niet nodig? Sorry voor mijn lange verhaal!

Ik wil echt niet meer ongi worden.... Man zo'n pijn weer. Zit alweer aan de zware pijnstillers en in een heet bad maar dat helpt niet optimaal. Gelukkig heb ik vrij. Normaal heb ik dus de pil om de pijn wat de onderdrukken en dat helpt redelijk icm pijnstillers. Spiraal kon ik al helemaal niet verdragen. Gelukkig accepteerde mijn lijf wel een baby haha!

19. rianne2985

Ik begin vaak met testen als ik weer enigzins afscheiding begin te krijgen. Ik heb vaak vruchtbaar slijm voorafgaand aan mijn eisprong maar niet tijdens de eisprong zelf, dan is het vaak weer wat dikker geworden. Dus als ik merk dat ik weer wat meer helder slijm zie bij het afvegen of in mijn ondergoed dan ga ik weer testen, daarvoor heeft echt geen zin. Dan ben ik ook "kurkdroog" zeg maar 😂
    Om terug te komen op jouw vraag niqi, idd elke dag rond hetzelfde tijdstip testen. Ik test vaak aan het eind van de ochtend/begin middag.

20. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Ja het kan nog allemaal. Hoop het wel natuurlijk. Ik gebruik verder geen ovulatietesten of temperaturen doe ik ook niet. Ik zie wel hoe het allemaal loopt. Anders ben ik er nog meer mee bezig.

Deel Deze Pagina