Leuk! Precies dezelfde situatie dus! Ik ben vannacht helaas ongesteld geworden.. op naar de volgende ronde.
Ohhh balen Emyl hopelijk volgende ronde raak!! Ik moet een deze dagen ongesteld worden, hoop ik.. dan gaan we onze eerste echte ronde in kan zo niet wachten op een positieve test!!
Heel herkenbaar!! Over 2 weken gaat mijn Mirena eruit, spannend! Vorige keer was ik in 6 rondes zwanger, ben benieuwd hoe lang ik er nu over doe. Daarvoor had ik wel 10 jaar de pil geslikt. Maar iets minder dan een maand geleden pas gestopt met borstvoeding. Dus verwacht dat het wel weer even gaat duren. Ik ben benieuwd! Succes iedereen!
Heel herkenbaar!!! Onze dochter is nu 8,5 maand en wij gaan ook vanaf volgende maand voor een broertje of zusje voor haar. Ik draag nu nog een koperspiraal, maar die gaat er na deze menstruatie ( vandaag dag 1 van de menstruatie ) uit. Van onze dochter was ik met 3 rondes zwanger, maar door verhalen vanuit mijn omgeving weet ik dat dat helaas niet altijd de garantie geeft om van de 2e ook snel zwanger te raken. In eerste instantie wilde ik pas voor een 2e gaan als ik mijn gewicht weer terug had als voor mijn zwangerschap, echter kriebelt het zo erg dat ik niet het geduld heb om daarop te wachten. Overgewicht had ik voor mijn eerste zwangerschap al ( 1.65m en toen 80kg ) maar van mijn eerste zwangerschap zit er nog steeds 8kg extra aan die ik maar niet zonder extra inspanning kwijtraak...Ik zit dus echt in tweestrijd zeg maar voor mijn gevoel. Ga ik eerst nog meer afvallen ( dat duurt dus nog wel een tijd ) of gaan we er gewoon voor? Tijdens mijn vorige zwangerschap had ik zwangerschapsdiabetes en een hoge bloeddruk waarschijnlijk door mijn overgewicht. Ondanks dat is onze dochter gezond en wel geboren en met mij gaat het ondanks dat overgewicht ook prima. Geen hoge bloeddruk en geen diabetes meer. Ik denk dat mijn overgewicht, ondanks dat het natuurlijk niet gezond is, laten we dat vooropstellen, geen (grote) invloed op het kindje heeft gehad. Maar ja ik twijfel dus gewoon heel erg. Wat moet ik nu doen? Stel dat ik de volgende zwangerschap weer 20kg aankom zoals de vorige keer daar moet ik eerlijk gezegd niet aan denken... Volgende maand gaat mijn spiraaltje eruit en ga ik nu meer op mijn voeding letten en dan zien we wel wanneer het ons gegund wordt tenminste, dat is de insteek. Het kan immers even duren...Maar man, wat is het spannend!! En ik heb me ook voorgenomen om er minder mee bezig te zijn, maar ik weet nu al dat me dat waarschijnlijk niet gaat lukken, veel te nieuwsgierig haha!
Duimen!! Hopelijk eerste ronde meteen raak . Wij gaan nu ronde 4 in. Bij de eerste was ik zwanger in ronde 5.
Lastig zeg zo'n dilemma! Ik zou er gewoon lekker voor gaan en ondertussen proberen wat af te vallen . Ik weeg nu minder dan voor mijn zwangerschap door koolhydraatarm te eten. Misschien iets voor jou?
Ik was ook al een aantal kilo's kwijtgeraakt, alleen al door niet tussendoor te snoepen en dat ging goedd. Maar toen gingen we verhuizen, we wonen nu in Frankrijk en door alle verhuis stress en onregelmatige eettijden is dat helaas weer terug bij af dus dat ga ik nu weer oppakken. Dat beviel destijds erg goed. Succes iedereen. Ik hoop dat jullie snel weer zwanger mogen raken
Hey Hier is het ook heel erg herkenbaar!! M'n zoontje is nu 15 maanden oud en we willen zo graag een tweede!! Deze ronde mislukt denk ik, dan wil ik het liefste nu meteen ongesteld worden haha en dan zsm aan een nieuwe ronde beginnen. Ben heel erg benieuwd hoe lang het gaat duren, merk wel dat ik er wel veel mee bezig ben en dat ik heel graag wil. 😊
Leuk om mee te lezen! Na deze pilstrip (nog 1,5 week) gaan wij voor een tweede! Mijn man wilde eigenlijk wachten totdat onze zoon twee jaar is (maart) maar heb hem zover gekregen om in december te beginnen. Spannend hè!!! Had me nogzo voorgenomen om er dit keer niet zo mee bezig te zijn..
Leuk om te lezen dat er meerdere "vroeg" kriebels hebben. Ik wacht nog steeds op mijn menstruatie Had gehoopt na 28 dagen ongesteld te worden maar helaas. Ik zit vandaag op dag 30.
Hallo dames, Hier ook een hummel van 15 maanden en enorme verlangens naar een 2e kindje. 3 weken terug gestopt met de pil ( noodzakelijk i.v.m. De migraine) maar ook een mooie gelegenheid om bij mijn vriend eens even los te peuteren over hoe hij over een 2e denkt. Hihii. Ik kreeg niet direct een antwoord maar we hebben onbeschermde seks, dat is ook een antwoord toch😌 Erg spannend weer allemaal. Alles. Raak ik zwanger, ik heb endometriose en mijn zoontje is uiteindelijk na bijna 24 u keizerlijk gehaald en daarvan heb ik een niche over gehouden. En als ik zwanger raak, is het kindje gezond? En dan toch een beetje voor erna. Wij hebben een kindje dat de eerste 3 maanden heel veel gehuild en gekrijst heeft, toch wel 18 van de 24 uur en tot 8 maanden heel weinig geslapen snachts. Toen hij kon kruipen ging hij beter slapen. Wel zie ik op tegen de aankomende menstruaties. Die zijn namelijk bijna niet uit te houden qua pijn. De eerste ronde zwanger raken zie ik niet gebeuren😉. Ik hoop hier gezellig mee te kunnen kletsen over vreugde en de mogelijke teleurstellingen die horen bij het zwanger worden. Fijn weekend ladies! xxx
Hoi allen! Leuke club, mag ik mee kletsen? Mijn dochter wordt in februari 3, de tijd van mijn zwangerschap en erna was heftig en verdrietig. Om meerdere redenen hebben we het nu dus 'pas' over een tweede. Nu ben ik gister na 45 dagen na verwijderen spiraal EINDELIJK ongesteld geworden. Voelde alsof ik nooit ongi zou worden haha. Dus nu start onze eerste ronde voor een tweede! Ik vind het spannend en eng, bem bang voor het zwanger zijn omdat ik dan hele grote kans heb heel ernstig ziek te worden. Geen leuk vooruitzicht maar we willen echt graag een tweede, dus ik zal er doorheen moeten.
Ik herken het helemaal. heb bij mijn eerste kindje hem al helemaal gek gemaakt uiteindelijk was hij er ook klaar voor en zijn we super gelukkig in ons gezinnetje maar ik verlangde ook heel erg naar een 2e. Hem ook al vaak gevraagd wat hij wilde want ja ik wou heel graag een 2e. Hij gaf ook aan dat hij het nog niet wou maar langzaam ook de twijfel toesloeg misschien toch te proberen voor een 2e. Durfde het ook niet al te vaak te vragen want hij gaf al paar keer aan hem niet weer zo gek te maken als bij de 1e. Uiteindelijk wilde hij het ook graag en verraste hij me er echt mee dat hij nog eens voor wou gaan. Heb net 4 weken mijn spiraal eruit en het is nu afwachten hoe het allemaal gaat lopen. We willen niet meer als 5 jaar tussen de eerste en 2e hebben. Ons eerste kindje is nu 2 jaar en we geven het 2 jaar de tijd om zwanger te worden. Ik heb Pcos dus dat maak het wel allemaal moeilijk vooral omdat hij de Mmm niet meer wil maar het gewoon zo wil proberen. Voor jou hoop ik dat het heel snel januari is zodat jullie ervoor kunnen gaan. Bij jullie is het net zoals bij ons spontaan heel klein maar wie weet lukt het, snap heel goed hoe je je voelt. Elke kans extra is meegenomen.
Nod lijst!! Ik ben voor M'n nod is 20 december! Heftige verhalen allemaal!! M'n zoontje heeft ook veel gehuild in het begin (reflux), en zeker de eerste drie maanden vond ik heel heftig. Daarna ging het steeds beter. Nu is het eigenlijk alleen maar genieten ❤️ Dus hopelijk binnenkort weer zwanger! 😍
Heel veel succes iedereen! Hopelijk hebben we allemaal snel een positieve test in handen 😀 Ik zal even gaan uitzoeken wanneer mijn nod is. Leuk om deze spannende tijd met jullie te delen!