Wat ik wel heb is dat ik last van mijn buik heb alsof het opgezet is en het lijkt alsof ik ongesteld moet worden. Zo een strakke buik voelt het aan. Heb vorige week buigriep gehad dus weet ook niet of het daar wat mee te maken heeft natuurlijk.
Ik duim voor je Myhappyfamily!! Vandaag ben ik dan eindelijk ongesteld geworden, jammer. Hopelijk volgende ronde meer geluk. Nieuwe NOD is 30 januari.
ohwww balen zeg maar nu heb je wel duidelijkheid. Op na de volgende ronde hopen met een beetje meer geluk. Nieuw jaar nieuwe kansen!
En is er al meer nieuws? Myhappyfamily. Hier toch maar getest vandaag. Een heel licht streepje en ben 12 dpo. Niet zo n heel goed teken. Bedoel echt een tuurstreep. Ook zijn mijn pijnlijke borsten weg...
Heb je een foto vlindermama? Balen pioenroos!! Hier is m'n ovu test eindelijk weer negatief vandaag. Hopelijks rijgt m'n temp morgen netjes!
ohh je bent nog vroeg vlindermama! Ik duim voor je! @louloute zou mooi zijn als die morgen stijgt, weet je zeker dat je ei is geweest! Kan deze ronde dan haast niet mis gaan zou je zeggen
Wat spannend vlindermamma... Hoop dat ie nog oploopt. Niet iedereen heeft een knaller met 12 dpo. Sommige vrouwen testen pas na nod positief. Een streep is een streep. Succes....
Dankjewel iedereen! Hopelijk een goed ei louloute en snel zwemmende zaadjes. Ik duim. Ja teste vorige zwangerschappen 10 dpo duidelijker. En mijn borsten bleven pijnlijk. Ik zal moeten afwachten. Iig dankjulliewel!
Spannend vlindermama! Streepje is streepje lijkt me toch. Maar snap dat je het pas echt geloofd als het een duidelijke streep is. Hopelijk word ie nog donkerder. Hier helaas nog niks. Gister nog een test gedaan maar niks. We merken het wel.
Heb je nog getest vlindermama? Balen van je witte test MyHappyFamily Hier 4 dpo vandaag, nog geen symptomen. 😊
Spannend!! Eerste keer dat jullie kerst en oud en nieuw in fr vierden of niet? Of zijn jullie naar Nl gegaan? 😊
We zijn een weekje in Nederland. Zondag weer naar huis. Dus wordt nog spannend met m'n ei. Verwacht hem het weekend....
Spannend Rianne. Hoop dat het lukt om je ei te benutten. Ik ben vandaag begonnen met ovulatietesten. Ben benieuwd of ik m ga vinden.
Hoi meiden. Lang niet meer gereageerd maar ben net beter van een zware buikgriep incl. Koorts. Ik kan gewoon niet geloven dat ik in ronde 2 ben zwanger geraakt. Noooit verwacht!!! Super blij maar merk ook dat ik erg onzeker ben.. Helaas. Heb veel buikpijn aan de linkerkant ( daar heb ik ook mijn ei gehad. En mijn menstruatie krampen heb ik sinds zaterdag niet meer gehad. Dit had ik bij mijn MA dat die ineens weg bleven en bij mijn zoon bleven deze krampen. 12.01 echo om te kijken of het beebje op de juiste plek zit omdat een een verhoogde kans heb op een BBZ. Spannend allemaal. Maar genoeg over mij. Hoeist met jullie? Hoe voel jij je moppie muis?
Wat spannend vlindermamma! Ik snap dat je onzeker bent. Gelukkig is het al snel 12 januari en krijg je hoop ik een bevestiging van een kloppend hartje! Kwaaltjes komen en gaan en zijn elke keer anders... De test ziet er in ieder geval prachtig uit!!!
Oh gezellig!! Veel plezier! Wauw gefeliciteerd vlindermama!! Snap je onzekerheid wel..pff rot is dat altijd he. Wachten en hopen.. Hopelijk is je echo gewoon goed!! Ik duim!
Gefeliciteerd! Hopelijk is je echo goed! Ik heb morgen de eerste echo en vind het zo spannend! Ik voel me ernstig klote maar het is voor een goed doel!