Hond moppiemuis. Zo beroerd? Hier valt het nog mee. Hoelaat heb je morgen de echo? Laat je ons even weten hoe het is gegaan. Ik duim voor een mooi beebje oo termijn met een kloppend hartje!
Ik ben zo uitgeput moe dat ik hele dagen plat lig, bloeddruk is ook erg laag waardoor ik steeds duizelig en beroerd ben. Om 15.00 de echo, ben hardstikke gespannen, hoop echt dat alles goed is en het hartje mooi klopt!
So dat is wel heel erg vervelend moppiemuis!! Hopelijk voel je je snel een beetje beter want dit is niet te doen.
Nee maar ik heb nog geen HG en dat had ik bij de eerste al vanaf 4 weken, dat is wel fijn! Mag zometeen, zo zenuwachtig
Ik had een kloppend hartje! Iets minder ver zwanger dan we dachten, maar dat is niet erg, op naar de termijn echo!
Gefeliciteerd moppiemuis!!!!!! Hopen dat de misselijkheid niet erger wordt en genieten van dit prachtige nieuws 😀
Moppiemuis gefeliciteerd!!! Hoop dat je je snel beter voelt. Vlindermama gefeliciteerd!!! Snap je onzekerheid ja. Laat het maar snel de 12e zijn.
Ik ook al.... Spannend weer hè! Dacht eerst rustig te blijven maar ben er toch weer veel mee bezig. Gelukkig superdeduper druk op het werk.... Maar ik werk maar drie dagen 😉
Mooie test! Wie weet zijn we wel samen zwanger als "Nederlandse françaises" mocht het bij ons ook raak zijn haha! Kunnen we ervaringen uitwisselen