Louloute, van harte!!! Ik heb ook een positieve test in handen! Ik kan t niet geloven! We hebben maar 1 x geklust.. Zaterdag bruin bloed dus ik wachtte op mn ongi. Toch maar test gedaan en er staat een plusje!
Ik ga voor je duimen Rianne!! En voor jou ook Niqi!! Hopp het echt voor jullie!! Wauw gefeliciteerd emyl!! 🎉🎉🎉
Wow Emyl, gefeliciteerd! 1x kan al genoeg zijn he? heb je ook een foto van de test? Vind ik altijd zo mooi om te zien! Had je ook ovulatietesten gebruikt of niet? Leuk zo al die zwangeren, hopelijk volgen er snel meer!
Dit is de test! Ik dacht dat ik geen testen in huis had, want ik heb altijd die van 2 voor 5 euro. Toen vond ik deze nog! Heb verder geen ovulatietesten gebruikt, wel een ovulatie app waarmee je goed alles kan bijhouden!
Maoh dames wat raken er hier veel snel zwanger!! Vind het echt een wonder hoor. Super fijn! Hopelijk volgt de rest ook snel! Gefeliciteerd EmyL en Louloute!! Mooie testjes. Hier vanmorgen een echo gehad om een BBZ uit te sluiten. En gelukkig, zat het vruchtzakje mooi in de baarmoeder! Super gerustgesteld. De pijn links komt door een een cyste die ontstaat na de eisprong. Wel was er helaas nog geen vruchtje te zien. Vorige zwangerschappen met precies dezelfde termijn echo gehad. 1 was met een kloppend hartje maar dit is een MA geworden en de zwangerschap van mijn zoontje klein vruchtje rond deze termijn zichtbaar wel zonder hartactie. Ik ben dus niet heel gerust nu. Maar zal proberen positief te blijven. 23e weer een echo.
Spannend hoor! Maar 5+5 en geen hart is heel normaal, geen vruchtje weet ik niet. Alleen alles is nog zo klein als je net zwanger bent dat ik het niet raar vind dat het niet of nauwelijks zichtbaar is. Ik duim voor je!
Wat vervelend dat je niet echt durft te genieten vlindermamma. Dat het maar snel de 23ste is en je een mooie echo krijgt! @moppiemuis hoe gaat het met je?
Lief van je, hetzelfde nog, onzeker en uitgeput. Ik zit de dagen echt uit. Morgen vi even bellen voor uitslag bloed onderzoek en een afspraak maken voor een extra echo, hoop volgende week.
Hoi dames, Vorige week ben ik 3 dagen echt heel misselijk geweest en vanaf zaterdag is dat ineens weg! Moet ik me zorgen maken? Ik lees allemaal horrorverhalen als ik er op google .
Heb net een witte test in handen gehad... Balen. Het weekend wordt een hel en op naar de volgende ronde!