Oh wat goed! Jullie zijn ook nog allemaal echt goed zwanger 😁 word ik blij van. Mijn ei is onderweg dus ik ben ook blij hihi
Hier ook alles goed. Morgen weer een echo! Heb al een flinke bolling op mijn buik. Wel grappig. Alles is weer plaats aan het maken. Fijn dat je een goede echo hebt gehad EmyL. Hoe voel je je verder? En Niqi86 succes met de klus en over 14 dagen een mooi testje plaatsen hier, haha. Ik las ergens dat Pioenroos ook zwanger is!! In een topic! Gefeliciteerd!
Hoi dames, hier gaat het nog steeds bagger, mat vanavond de termijn echo. Verder volhouden en hopen dat het over een paar weken beter wordt.
Hopen op een goede echo! Ben benieuwd hoe ver je precies bent. Ben je weer zo misselijk? Jeej vlindermamma! Goed nieuws! Wat leuk dat je buikje al begint te groeien dan wordt het ook wat tastbaar hè. Ik lig eindelijk even in bad.... Even niks. Flair erbij en ontspannen!
Oh wat erg moppiemuis. Miss. Vragen voor medicatie. Hoe was je echo? Jij lekker ontspannen na je bad Niqi? Heerlijk. Hier geen termijnecho. Gek he. Pas weer een over 2.5 week. Gister wat roze afscheiding. Mm. Nu weer over.
Vlindermama, ja heel fijn!! Leuk om zo tegelijk zwanger te zijn! Voel jij je goed? Ik heb helaas last van alle kwaaltjes.. maar als ik die even niet heb ben ik meteen onzeker dusja, het is nooit goed 😉
Hee EmyL. Super leuk om tegelijk zwanger te zijn. In het begin had ik echt best weinig kwaaltjes vergeleken met mijn vorige, voldragen zwangerschap. Nu sinds week 8 de hele dag door misselijk. Echt geen zin hebben in veel voedsel. Veel neigen naar ongezond en zoet. Bah. Hahaa. Maar ik herken je onzekerheid enorm. Nu had ik dat vorige zwangerschap iets erger als deze maar het is er wel weer. Morgen mag ik voor een extra echo ivm het roze verlies vrijdag. Zeker weer spannend. Hoever ben jij nu?
En kwaaltjes komen en gaan echt waar. Mijn vorige zwangerschap had ik het meestal om de dag. De ene dag niks en zat ik echt in volle stress weer op internet of aan de tel met mijn VK. En de andere dag hondsberoerd. Deze zwangerschap had ik echt vrij weinig kwaaltjes tot week 8 dus en nu heb ik ze wel dagelijks. Maar ook variërend in sterkte. Ene dag voel ik me een vaatdoek en andere dag gaat het redelijk. Het hoort er echt bij. Maar ik weet nu ook echt, iedere zwangerschap is anders.
5dpo vandaag. Niks van te zeggen nog hè! Hoop zo dat het raak is want mijn man gaat naar het buitenland dus volgende vruchtbare periode is hij er niet. Balen. Verder super druk dus de dagen vliegen hier voorbij. Dat is wel zo fijn op het wachtbankje
Hoi dames, Hier gaat het wel, misselijkheid wordt eindelijk minder, maar ben nog zo ontzettend moe, en Mn weerstand is echt helemaal bagger dus ik pak alles op. Heb al griep gehad en nu een hele nare vastzittende en kriebel hoest. Worst er gek van. Maar de termijn echo was in orde, moet dinsdag nog een keer terugkomen, mini lag niet stil en was niet goed te meten.
Hoe gaat het hier? Niqi hoe staat het ervoor? Hier vanmorgen de combinatietest gehad, nekplooi zag er goed uit. Helemaal happy! Nu nog even het bloed afwachten maar dat zal wel goed komen.
Wat fijn vlindermamma! Is toch altijd spannend hè! Ik heb mijn menstruatie weer achter de rug. Meteen een flinke griep erachteraan gekregen.... Lig dus al een week op de bank! Gelukkig gaat het vanaf vandaag de goede kant op. Nu een maandje pauze omdat mijn man dus in het buitenland zit. Geeft eigenlijk ook wel rust. Heb ook wat afstand genomen van alle topics en als mijn man terug is ga ik zp voorlopig even niet bezoeken. Wellicht gaat me dat helpen om het allemaal wat meer los te laten 😊