Ik kan aan niks anders denken dan aan een tweede kindje!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door EmyL, 1 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw

Ongeduldig zijn we allemaal ja haha. Maar dat is met een kindje krijgen ook wel logisch :D. Ben eens benieuwd of het deze ronde gaat lukken. Ik snap je vriend ook wel. Mijn vriend heeft hetZelfde met het ziekenhuis. Hij wil alleen het helemaal niet. Bij mij is de kans ook bijna nil om zo zeanger te worden maar we merken het wel. Wie weet lukt het jou nu zo wel. Hoor je vaak dat soms bij een ander kindje het dan wel zo lukt.

2. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Jaaa meiden! Ik ben ongesteld yeaahhh. Zo blij! Wil iemand mij op de lijst zette?! NOD 23-12 xxx

3. EmyL

EmyL Actief lid

4 feb 2015
    149
    13
    18
    NULL
    NULL
    Yessss!! Gefeliciteerd! Wat zou dat een mooi kerstcadeau zijn, meteen eerste ronde raak ;)

4. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw

Yeahhh op naar de 1e ronde. Wat Emyl al zegt zou inderdaad een mooi kerstkado zijn!

5. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Nou dat zou helemaal geweldig zijn! Laten we er dan voor zorgen dat we allemaal een positieve test hebben in de maand december! Alleen is ook maar alleen;)

6. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Dat klopt ;) maar denk dat het allemaal niet word. al zou dat wel heel leuk zijn :D is al leuk als al 1e der een heeft :D

7. Niqi86

Niqi86 Bekend lid

24 aug 2014
    663
    291
    63
    Oh man.... Nog nooit zo blij geweest dat ik bijna ongesteld ga worden ;) nog maar twee pilletjes!!!

8. juutje89

juutje89 Bekend lid

3 jan 2012
    531
    81
    28
    Noord-Holland
    Ik kan ook niet wachten! al vind ik het idee ook best wel een beetje spannend.
    Mijn vriend wil graag volgend jaar weer gaan beginnen voor een 2de (als het aan mij ligt gisteren al).

Er zit wel wat in, eerst weer even een buffer maken want ik heb me helemaal suf gekocht aan (leuke) spullen voor mijn kleine mannetje.

9. Manine

Manine Actief lid

6 jun 2013
    122
    1
    18
    NULL
    Noord Holland
    Nou ik ga door naar de volgende ronde. Vandaag 3 dagen na NOD getest, negatief en eind van de middag die de de menstruatie zich aan.

Dit was de eerste ronde, en al zou het fantastisch geweest zijn als het raak was geweest had ik het wel bizar gevonden als het gelijk raak geweest zou zijn. Op naar december.

10. Niqi86

Niqi86 Bekend lid

24 aug 2014
    663
    291
    63
    Jammer manine! Op naar de volgende keer.... Typisch dat die menstruatie paar uur na de test komt hè... Misschien krijgen we een mooi kerstcadeau :)

11. Louloute

Louloute Niet meer actief

Balen manine :( hopelijk is het ronde 2 raak!!

12. Manine

Manine Actief lid

6 jun 2013
    122
    1
    18
    NULL
    Noord Holland
    Dank jullie wel, lief.
    Moet eerlijk zeggen dat er niet van baal o.i.d. Bij de eerste heeft het 3 maanden geduurd en dat vond ik toen al een groot geluk.

Het leuke aan deze groep is dat het om de tweede gaat en perse om NOD periode. Het nod is ook prettig maar daarvan zal de samenstelling (als het goed is) de hele tijd wisselen. Bij deze groep zal dat misschien minder zijn.
    Ach maakt ook niks uit natuurlijk.

Op naar de volgende ronde

13. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    oww balen manine!! Op na de volgende ronde. Aan de ene kant heb je zoiets het zou erg snel zijn de eerste ronde maar aan de andere kant kan het ook niet snel genoeg zijn.

Ik moest zelf al de 19e weer ongesteld worden maar nog helaas niks. Vanmorgen wel nog een test gedaan maar die was ook nog helaas negatief.

14. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ohh spannend voor jou myhappyfamily! Hopelijk snel positieve test!
    Balen manine:(

Hier nog volop rood...

15. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw

Ja ik hoop het ook. Maar ben vang dat ik gewoon nog Pcos heb en dat het daarom nog zolang duurt. Heb het daar wel ff moeilijk mee. Maar wie weet komt het wel gewoon goed.

Voor jou ben ik benieuwd wat deze ronde je gaat brengen. Leuk nieuws met kerst als je een positieve test zal hebben!

16. Vlindermama2014

Vlindermama2014 Bekend lid

3 okt 2014
    624
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hallo meiden.

Een goedemorgen😊.
    Hier 9 dpo ( ik voel mijn eisprong) en helaas echt een Omo witte test.
    Zal dit nog te vroeg zijn?
    Vorige zwangerschappen met 10 dpo voor het eerst getest en een tuurstreep.
    1e ronde, geen klagen maar voel toch de teleurstelling.
    Als het goed is donderdag ongi en vrijdag vroeg ( latuale fase van 12/13 dagen) en dan weer aan de klus.
    Oo naar volgende ronde. Hopelijk dan meer geluk.
    Weet trouwens iemand of je na een KS minder vruchtbaar bent door het litteken?

Xxx

17. EmyL

EmyL Actief lid

4 feb 2015
    149
    13
    18
    NULL
    NULL
    Balen vlindermama!! Maar ik blijf altijd hoop houden tot de ongi er is, dus ook voor jou ;). Je weet nooit. 9 dpo is nog vroeg!

18. Vlindermama2014

Vlindermama2014 Bekend lid

3 okt 2014
    624
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hahaha, ik ook.
    Wanneer heb jij je NOD?

19. Louloute

Louloute Niet meer actief

Balen vlindermama!!
    Maar 9 dpo is nog zeker vroeg hoor!! Ik blijf duimen! :)

20. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    De titel is helemaal op toepassing voor mij (ons)... en dat al 4 jaar :)
    Van onze dochter waren we zwanger in de eerste ronde...dan valt het extra zwaar dat het nu niet wil lukken.

Deel Deze Pagina