NOD-lijst Datumloos (3) Angel2005, ??, 8e ronde kleine berg, ??, 11e ronde 23 november (1) 1 december (1) Mommysince13, ??, 3e ronde 12 december (1) EmyL, 25, 4e ronde 17 december (2) Moppiemuis, 29, 1e ronde Louloute, 28 jaar, 3e ronde 20 december (0) 23 december (1) Pioenroos92, 25 jaar, 1e ronde 26 december (1) Ddara, 30 jaar, 1e ronde 28 december (1) Niqi, 30 jaar, 1e ronde Manine, 32, 2de ronde 29 december (1) MyHappyFamily, 28, 2eronde Totaal: 10
Goedemorgen dames. Moppiemuis, wat heftig om je verhaal te lezen. Dan is het leven ook ineens overleven i.p.v. Leven. Ik hoop dat een 2e kindje jullie snel in gegund en dat het flink wat positieve energie met zich meebrengt.
En niqi86 Even op jou vraag; Hier een spannende zwangerschap en met veel controles en een GUO omdatbik veel vruchtwater had, teveel en er een kans was op een slokdarmatresie. Dat drukte een flinke stempel op de zwangerschap. En toch wel angstig i.v.m. De miskramen om ook deze zwangerschap niet te voldragen. Maar een voldragen zwangerschap en een gezonde knul. Ohjaa en hoop op een natuurlijke bevalling. Hier na 24 u weeen die opgewekt waren alsnog een keizersnede i.v.m. Niet vorderende ontsluiting. En ik hoop op een makkelijker 1e jaar. Hier een huilbaby met verborgen reflux en hebben de eerste 8 maanden misschien 3/a 4 u geslapen. Onze zoon is nu 16 maanden nu we voor een 2e gaan.
Lief allen dankje! Ik lees veel verhalen die allemaal heftig zijn! Hopelijk is het ons allemaal snel gegund. Ik zit oo het wachtbankje en ben erg benieuwd!
Volgende week maandag gaat m'n spiraaltje eruit! Dat is wel na mijn eisprong deze maand, dus dan vanaf januari gaan we ronde 1 in voor #2 Succes nogmaals iedereen, ik ben erg benieuwd voor ons allemaal 😊
Omdat jullie inmiddels een clubje zijn, hebben we dit topic verplaatst naar 'zwanger worden clubs'. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Moppiemuis wat spannend! Wat een verhalen allemaal. Zo zie je maar wat een wonder het is als je een kindje mag krijgen. Ik heb weer zo'n zin in een zwangerschap. Vond het zo fijn om zwanger te zijn van mijn zoontje. Alleen de eerste weken misselijk en daarna tot 31 wkn vrijwel zorgeloos. 😃
Ha dames, na een tijdje even alles teruggelezen. Bijzonder hoe iedereen zijn eigen (heftige) verhaal heeft en dat we allemaal de sterke wil voor een tweede hebben! Mommysince13..ik zie dat jouw NOD 1 december was. Wat is daar uit gekomen?? Hopelijk hebben we snel veel zwangeren! Wij hebben deze ronde de tactiek 'loslaten' geprobeerd haha. Dus niet stipt en gepland klussen, maar gewoon als we zin hadden. Ook mede door t feit dat we t onhandig vonden om midden in de zomer uitgerekend te zijn. Stiekem zouden we natuurlijk dolblij zijn als deze tactiek toch positief uitkomt en ik zwanger blijk te zijn!! Nog 3 dagen wachten op mijn NOD...
Oh ik hoop het voor je Emyl! Zou toch wel heel tof zijn als het alsnog raak is Heb je al symptomen? Ga je eerder testen of wacht je NOD af?
Spannend EmyL!!! Ik test altijd voor NOD.. Erg he. Kan het gewoon niet laten. Deze ronde maar eens laten?! Lukt toch niet. Hoe gaat het met iedereen?
Haha ik test ook altijd voor NOD! Maar dit keer geen testen in huis!! Moet eerlijk zeggen dat we ook niet veel geklust hebben..en net buiten m'n vruchtbare periode dus ik heb deze ronde zeeer weinig hoop. Volgende rond gaan we er weer actief voor incl. granaatappelsap!!
Emyl spannend voor jou! Je weet maar nooit he hoe het loopt . Is ook wel eens fijn een maand even gewoon kijken hoe het loopt. Niks moet alles kan. Dat denk ik ook wel eens we zien wel hoe het gaat. En ja ik heb zoiets de ene maand is klussen wat meer dan de andere keer. Ik ga het niet doen omdat het moet. Zit bijna in mijn vruchtbare periode ben eens benieuwd eind van de maand. Zouw leuk eindejaarskado zijn.
Ik test ook altijd al voor mijn NOD hoor, veel te nieuwsgierig haha! Ik ben eindelijk eens niet meer ongesteld, echt serieus 3 weken ongesteld geweest en een week spotting gehad voorafgaand aan mijn menstruatie. Snap er echt helemaal niks van 😕 Morgen om kwart over 9 heb ik een afspraak bij de dokter om m'n spiraaltje te laten verwijderen. Ik hoop dat ik er een beetje uitkom in m'n beste Frans ( ik weet niet of ik dat al had verteld, wij wonen sinds augustus in Frankrijk ). Wij zouden vanaf januari weer rustig aan voor een 2e gaan, zonder ovulatietesten en dergelijke. Maar ik heb besloten dat ik eerst even wat wil afvallen. Er zit nog steeds 9kg aan van mijn vorige bevalling en ik heb daarbuiten al overgewicht ( nu 89kg bij 1.65m ) maar dan is mijn spiraaltje er iig uit en dan hebben we tenminste de regie weer in eigen handen, dat is wel fijn. En mocht het toch wel in tussentijd gebeuren, dan heeft het zo moeten zijn en dan zijn we natuurlijk hartstikke blij 😀
Ah jammer Emyl, maar je had al weinig hoop he deze ronde? Hopelijk volgende ronde meer geluk 😄
Wat jammer emyl... Op naar de volgende ronde. En Rianne spannend en succes! Hoop dat je Frans goed genoeg is anders maar Google translator erbij Ik had vanmorgen een bijna knal-ovulatietest. Mooi want gisteren hebben we het hier nog gezellig gemaakt! Ik test ook gewoon eerder. Bij mijn zoontje had ik 4 dgn voor nod een positieve test in handen. Moest wel heeeeeel goed kijken haha. Mijn plan is om tweede kerstdag te testen.