5 weken zwanger en..

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Ankie25, 10 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ankie25

Ankie25 Actief lid

30 sep 2011
    357
    1
    0
    NULL
    NULL
    .. ik voel niks. Ik voel me niet zwanger. Het enige wat ik heb zijn savonds als ik mijn bh uittrek zere borsten, en knaltesten die de zwangerschap bevestigen.

pfff wat kan je lichaam je onzeker maken zeg, helemaal omdat ik al een mk heb gehad.

Nog meer meiden zonder klachten.

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Had je de vorige keer wel al veel symptomen op deze termijn?
    Het hebben van geen of weinig klachten zegt niks over hoe de zwangerschap zich ontwikkelt , maar dat weet je denk ik al :)
    Ik hoop dat je het los kunt laten meis, zo zonde anders. Feit dat je testen knal zijn is een goed teken toch?
    De eerste twee keer dat ik zwanger was kreeg ik ook pas bij 6 weken klachten, de laatste twee keer al voor NOD (maar toen was ik er ook veel meer mee bezig) en de laatste twee keer ging het mis dus het zegt echt niets.

3. Ankie25

Ankie25 Actief lid

30 sep 2011
    357
    1
    0
    NULL
    NULL
    Vorige keer had ik absoluut geen knaltesten.. Maar ik voelde dat er vanalles gebeurde ik mijn buik. Verder had ik toen een heel vol gevoel en moest ik vaak plassen..

Vaak plassen had ik begin vd week wel.. En rook het ook sterk. Nu helemaal niet meer.

Ja weet dat ik het los moet laten.. Misschien ben ik na volgende week wel super beroerd

4. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ja precies, het schijnt ook zo te zijn dat je doordat je hcg toeneemt tijdelijk meer last van kwaaltjes hebt, zodra je lijf gewend is aan de toename dan nemen je kwaaltjes af tot je weer een verdubbeling hebt dan krijg je weer meer kwaaltjes etc.

Ff off-topic: ik zie dat mijn pendel goed in de buurt zat;)

5. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik had eigenlijk ook nergens last van de hele zwangerschap.
    Ik hoop voor je dat het bij jou ook het geval is dan kun je in ieder geval genieten van een kwaaltjes loze zwangerschap.

6. Ankie25

Ankie25 Actief lid

30 sep 2011
    357
    1
    0
    NULL
    NULL
    oke.. weer wat geleerd. had al meteen knaltesten dus misschien is mijn lichaam idd dan al gewend haha..
    jaa.. in Juli is het beebje in ieder geval verwekt... hihi.. dus je zat naar mijn idee gewoon goed hoor. :D

Bedankt zonnebloem voor je reactie. Eigenlijk moet ik ook wel beetje blij zijn he dat ik geen kwaaltjes heb.. als het 9 maanden zo gaat is het wel vol te houden ;)

7. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Hier ook knal testen! En alleen wat moe, gespannen borsten, en trekkerig gevoel in mn onderbuik that's it..

8. RoxyRox

RoxyRox Lid

23 sep 2011
    82
    0
    6
    Grunn
    Komt vast goed allemaal. Ik heb verder ook geen kwaaltjes behalve de boobs en het vaker plassen 😄

9. gigi86

gigi86 Lid

21 jul 2014
    24
    0
    0
    Ik hoop voor je dat je kwaaltjes-loze zwangerschap krijgt!!
    Want geloof me, ik ben de he-le freaking dag misselijk en das ook nix hihi
    Blijf tegen mezelf zeggen dat t voor een goed doel is.
    Heb 3 maanden geleden ook een mk gehad en voel me nu wel mega zwanger dus hou hoop.. :D
    Lichaam is een raar iets.. ;)

10. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik had de eerste 2 weken totaal nergens last van, heerlijk!! Vanaf het begin van week 6 ging het niet meer zo geweldig, pijnlijke borsten, misselijk en braken, buikpijn regelmatig.

Zou eerder genieten van het feit dat je nu geen klachten hebt dan je er druk om maken ;). Tenslotte is het algemeen bekend dat de hoeveelheid klachten niks zegt over een zwangerschap.

11. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    #11 Light, 10 aug 2014
    Laatst bewerkt: 10 aug 2014
    Hier ook 5 weken zwanger :)

Ik heb vooral 's nachts erg veel last van buikpijn en vaak plassen. Overdag is het qua symptomen wisselend: ene dag misselijk en moe, andere dag ontzettend veel rugpijn, dan weer vaak naar de wc, soms gevoelige borsten en dan weer niet... Ik herken je onzekerheid wel. Als ik veel pijn heb denk ik dat het niet goed is en als ik niets voel denk ik ook dat het niet goed is. Haha.

12. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    Hier sinds vandaag zijn men darmen enorm van slag samen met buikkrampen.
    Daarmee bedoel ik veel last van losse stoelgang + krampen.
    Dit maakt me zo onzeker:(.
    Khoop dat beebje blijft plakken!!!!

13. Kristieneke

4 aug 2008
    12
    0
    0
    #13 Kristieneke, 13 aug 2014
    Laatst bewerkt: 13 aug 2014
    Ik ben vandaag 5 weken en 4 dagen en heb ook vrijwel geen klachten, de klachten die ik heb, kan ik me ook inbeelden: misschien beetje buikpijn, beetje rugpijn, beetje vermoeid....maar ja, dat kan je sowieso wel eens hebben, ook als je niet zwanger bent. Ik zou best wat meer bevestiging willen hebben! Maar die komt pas over 2 weken bij de eerste controle.

14. Koosje25

Koosje25 Lid

12 feb 2014
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zegt niets hoor (al begrijp ik je zorgen..). Ik kwam er 'pas' met 5 weken achter dat ik zwanger was en ik had niet getest vanwege kwaaltjes, maar meer nog even voor de zekerheid voor ik op vakantie zou gaan (en was sowieso al n tijdje niet ongesteld geweest, vage cyclus vanwege pilstop). Kwaaltjes kwamen rond de 6 weken, maar waren met 9 weken ook weer weg. Nu 14 weken en ook geen kwalen, behalve een dikker wordende buik:D

Deel Deze Pagina