wie van jullie is er onlangs ook bevallen? ik ben zo moe en heb geen geduld als hij weent, 's nachts moet ik niet voor hem zorgen, dat doet mijn moeder, gelukkig heb ik haar nog! als ik opsta ben ik nog doodmoe! wat kan ik doen?
Lastig he, ik had/heb dat ook wel een beetje hoor. Ik probeer zoveel mogelijk rust te nemen. Als ik overdag nog moe ben, dan ga ik gewoon op bed liggen als de kleine slaapt. En ik doe die dag gewoon wat minder, of helemaal niks. Neem je tijd hoor, de een heeft wat meer tijd nodig om "bij te komen" dan de ander!
ik was ook helemaal kapot,maar dat had er ook mee te maken dat ik ruim 1,5 liter bloed was verloren. Maar neem je rust,slapen,slapen,slapen. En dan moet vaders er maar wat vaker uit toch?
Had ik ook last van. Buiten moe de eerste twee weken ook nog hartstikke depri! Vreselijk. Neem vooral ook tijd voor jezelf. Heel lief van je moeder dat ze je helpt... Succes en hopelijk gaat het gauw beter!
Wat een geluk dat je moeder 's nachts voor je kleintje zorgt.. Wij doen het als volgt: om en om. Mijn vriend de ene nacht en ik de andere. Al vanaf het begin en nu nog steeds. Zo kunnen we steeds om en om ook een nacht lekker op bed blijven liggen. Ik word nog wel regelmatig wakker als ik geen 'nachtdienst' heb, maar kan dan toch blijven liggen. Kijk er steeds weer naar uit. Werkt prima hier.
lekker dat je moeder snachts voor de kleine zorgt. Ik moet er én snachts uit en overdags is ze voornamelijk mijn zorg.