tjonge tjonge ik snap nog steeds niet erg hoe die quote werkt maar jullie snappen het wel toch? xxx Jet
he jet! die quote is goed hoor! hahahaha.... je berichtje is luid en duidelijk overgekomen. dank je wel.. fijn dat er meiden hier zijn die me willen helpen om onze Scootermuis een hart onder de riem te steken. die meid heeft al zoveel ellende gehad... een paar positieve berichten zullen echt wonderen doen.. Aoife
Ik ben het met jullie eens dat sommige reacties wel erg hard zijn. Maar er zitten in die reacties ook veel wijze woorden hoor! Ik vind het jammer dat jullie (en ook Scootermuis) net de negatieve zinnen eruit pikken en de onderliggende boodschap niet lezen.
Sorry hoor maar heb duidelijk gezegd dat ik jullie ook wel begrijp, maar ik heb het met haar te doen ze zoekt aansluiting aandacht hoe je het wilt noemen en normaal regeer ik niet meer op dit soort topics maar het viel me gewoon op. Sorry als je die zo ziet want dat is niet de bedoeling. Ik hoop dat je dat een kein beetje begrijpt? ze moet het zelf doen dat kan niemand voor haar doen. Even goeie forumbezoeksters? ha ha jennie72
Klopt, maar met alleen aansluiting en aandacht is ze ook niet geholpen. (niet dat we hier een therapeutisch iets zijn ofzo ) Daarom kan ik me menig reactie gewoon persoonlijk wel goed voorstellen. En als dit nou de eerste keer is dat zo'n topic wordt gestart. Maar dit is al de zoveelste en op een gegeven moment raken mensen geneigd om alsnog hun mening te uiten en die is niet altijd even lief en aardig. Verder bedoelde ik niet per se jou hoor, meer het idee van: wie de schoen past trekke hem aan
Caithlin, ik ben het gedeeltelijk met je eens.. ondanks alle harde woorden, hebben de meiden ook een punt. dat is helemaal waar... en neem maar van mij aan dat onze Scootermuis die wijze woorden in acht neemt... ze is druk bezig om de dingen op een rijtje te zetten en dat kost gewoon tijd. helemaal met wat zij allemaal heeft meegemaakt. en misschien schreeuwt ze om aandacht...maar dat hoort ook bij het verwerkingsproces.. onze Scootermuis heeft veel liefde moeten ontberen en voor zover ik het kan bezien, denkt ze nu na over een kindje omdat die liefde onvoorwaardelijjk is. op zich een hele logische reactie... ik vind ook dat ze eerst haar schaapjes op het droge moet hebben voor ze daar aan begint en ik heb het daar al onderling met haar over gehad. maar ik begrijp ook haar motivatie om een kindje te willen.. mijn hart breekt iedere keer weer als ik dan reacties van andere forumleden zie. ze wordt vaak de grond in geboord en ze is zich constant aan het verdedigen...zoals ze eigenlijk haar hele leven al doet. waar het mij nou om gaat.... ik wil haar een goed gevoel over zichzelf leren geven....ik wil haar het gevoel geven dat ze het allemaal waard is...want dat is ze gewoon... scootermuis is een hele fijne meid...die heel wat in haar mars heeft. het moet er alleen uit gehaald worden... en eerlijk gezegd lees ik liever haar berichtjes dan die rare berichtjes van de laatste tijd op de lounge met dat zogenaamde kettingbrief effect... dat gaat echt nergens over... Aoife
Hoi snap het ook wel hoor maar snap het van haar ook wel, jullie denken van we worden niet serieus genomen is dat het ook een beetje dat proef ik hier. Maar nogmaals ze moet het zelf doen als ze er klaar voor is het heetf bij mij ook 8 jaar geduurd voordat ik hulp zocht mijn vader zoop zich dood. Maar heb die hulp ook gehad en ben er blij om want nu ben ik heel gelukkig. Ik hoop alleen dat zij dat ook doet. Want je moet je problemen ook onder ogen zien, en er verantwoording voor durven nemen. jennie72
Ik wil hier ook even mijn ongezouten mening over geven. Zoals sommige van jullie dit meisje aanvallen is echt ongehoord. Als er 1 is die haar mening geeft en dus aanvalt volgen er steeds meer schaapjes die dat ook *durven*, Ik zie steeds meer topics die eindigen in harde woorden omdat bepaalde mensen vinden dat het verhaal enigsinds niet klopt of het niet in hun straatje ligt, Natuurlijk lees ik die verhalen ook en denk er dan het mijne van maar ik sluit me niet aan bij degeen die het perse nodig vind een ander de grond in te *boren* DAAR help je nl niemand mee! Je bereikt er alleen maar mee dat zon persoon zich alleen maar meer klote gaat voelen en dat lijkt me nu juist NIET de bedoeling! Als we nou gewoon op voorhand eens *leren* dat niet elk mens hetzelfde denkt als jij, dan komen we al een heel eind! Wat scootermuisje betreft, meiske dikke warme knuffel voor jou en *leer* voor jezelf te *vechten*. Niet tegen de meiden hier op het forum maar tegen de personen die jou ECHT kunnen raken en hou in gedachte dat wat dit forum betreft: *we zijn allemaal een naam en wat letters* Veel succes meisje
aoife hahaha gelukkig is het dan goed overgekomen snap er af en toe geen snars van maar goed. Jetje hier kan absoluut niet tegen onrecht en ik moet zeggen ik hou wel van een lekker pittige discussie hoor maar het moet wel fair blijven tegenover de gene die aangeeft een probleem te hebben, iemand onnodig de grond in boren vind ik walgelijk . en wijze adviezen tja wat zal ik daar over zeggen hebben jullie de wijsheid in pacht dan? Hebben jullie een soortgelijke situatie meegemaakt? Nou ja goed ik denk dat ik mijn statement wel gemaakt hebt . En scootermuis meid trek je er lekker niets van aan er zijn altijd wel mensen die denken het beter te weten. En hierbij wil ik mensen niet aanvallen of kwetsen groetjes Jet
kijk eens , dit zijn nou wijze woorden dames! Net soals Aoife haar woorden ook deze woorden had ik niet beter kunnen omschrijven . Kijk een lees hier kan menig mens nog eens van leren! dikke kus ook voor jou ninnetje
Ze zoekt het toch ook op! STop dan met jezelf te verdedigen zou ik zeggen en haal je schouders op, maar nee.. Ze gaat gewoon door en het ene bizarre verhaal is nog "gaande" en het volgende komt alweer. Ik begrijp heel goed dat ze in de knoop zit. Maar ze weet dat er uiteindelijk zo gereageerd gaat worden en toch post ze weer opnieuw! Tsja, dan moet je in mijn ogen ook niet gaan miepen over wat anderen aan reacties geven (wat ZIJ overigens ook niet echt doet! en dat vind ik wel goed van haar).
Zucht! Ik kan hier toch zo verdrietig van worden! *ze zoekt het toch zelf op* Kern van waarheid zit hier echter wel in, alleen is het zo dat dit lieve ongelukkig meisje waarschijnlijk geen andere mogelijkheid ziet/heeft/durft dan bij ons haar verhaal te doen. Ze schreeuwt idd, om bevestiging en kracht! Ze doet haar verhaal en of ze nou bizar zijn of niet, of dit nu de juiste plaats is of niet, ze zoekt onze hulp, een hart onder de riem, Ze zoekt naar de jusite woorden die haar raken en haar de kracht zullen geven om voor haar eigen geluk te vechten! Niet iedereen onder ons heeft een meleevende eigenschap,helaas. Maar als je zon meisje niet kan of wil bijstaan, lees dan gewoon verder en houdt vooral je lompe mening voor je!
Ik begin er toch nu wel een beetje simpel van te worden zoals sommige hier al zijn . Wat nou ze zoekt het op? en wat nou de ene na het ander bizarre verhaal? Nogmaals niet iedereen heeft zo'n perfect leventje zoals de meeste hier denken te hebben. Wake up and smell the coffee . En nogmaals lees haar topics dan niet meer iemand nog meer ellendiger laten voelen dan nodig is niet nodig toch? Mening geven oke maar let wel je bent god niet he? meer ga ik er maar niet meer overschrijven gelukkig zijn er wel mensen die gevoel in hun donder hebben en die de dingen goed kunnen relativeren. Oh ja en dat scootermuis niet zeurt over de aanvallen jegens haar wil niet zeggen dat ze zich er niet ellendig door voelt . xxx Jet