Ik kan dit ECHT niet meer

Discussion in 'De lounge' started by -, Nov 14, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Inderdaad...het hoeft niet....maar in ons geval was het dus wel zo... ;)

2. Niet meer actief

Zo kunnen wij nu een tegenaaval verwachten? het maakt me niet meer uit want het gaat wel om iemands leven hier! Ik vind gewoon de woorden die hier gebruikt worden echt niet kunnen zijn veel te hard dat meisje heeft het al moeilijk genoeg. En ja ieder heeft recht op zijn of haar mening dus wij ook. :rolleyes: en ja hou wel van een pittige discusie ik hoop alleen dat Scootermuis besefd dat er ook meiden hier aanwezig zijn die wel haar willen helpen en een hart onder de riem willen steken want ik snap heel goed hoe zij zich voelt onder de kritiek die ze heeft gehad en nogmaals als ik iemand voor zijn of haar hoofd stoot dan sorry daar voor.
    Maa rhet kan niet zo zijn dat ze zich hierdoor nog vervelender gaat voelen. Er zal ook wel weer een slotje op worden geknalt wat ik erg jammer zou vinden. Dus das mijn mening en punt. Jammer dat er zo regeageerd word, dan heb je weinig inlevingsvermogen jammer genoeg.
    jennie72 :(

3. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Ik sluit me volledig bij je aan Jet! Deze meid heeft al genoeg problemen zonder dat sommigen hier haar ook nog eens aanvallen!

Kirby

4. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    @Jennie,

Helpen helaas kunnen we haar niet, dat moet ze echt zelf doen, we kunnen wel naar haar luisteren en haar proberen bij te staan...

5. Niet meer actief

Ik denk dat niemand iets slechts in de zin heeft met haar. Misschien scheer ik personen met dit soort verhalen wel allemaal over 1 kant, omdat ik er juist zo vaak door bedonderd ben door juist te helpen.. (onderdak, hulp, en in contact brengen met instanties)

Weet je wat.. Laat ik lekker een bakkie zetten!

Ik trek me terug uit dit verhaal..! Ik kijk weer uit naar het volgende.

6. jet75

jet75 Fanatiek lid

Jul 14, 2006
    1,015
    0
    0
    zelfstandige
    goed idee,

als je in het volgende verhaal maar lekker je mond houd dan.

xxx Jet

7. Niet meer actief

waarschijnlijk niet Jet! Het kan zomaar iets leuks zijn wat ze schrijft...

8. lydia

lydia Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,024
    0
    0
    He Scooter hoest nu?...

Iederreen zn leven is wel eens een puinhoop hoor alleen niet iederreen durft daar voor uit te komen...

Dus voel je niet lullig ofzo gewoon lekker blijven komen hoor.

liefs Lydia

9. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Ik denk dat dit nou precies datgene is waar de schoen wringt Jet. Wij hebben de wijsheid niet in pacht, wij hebben er allemaal niet voor geleerd en wij kennen alleen de lettertjes hier op dit forum.

Daarom juist zeggen meiden hier keer op keer dat dit forum NIET de plek is waar ze hulp kan vinden, echt niet!

Als je je geestelijk niet op en top voelt zal een forum je nooit helpen, ongeacht of degene waar het om gaat het gevoel heeft dat het dat wel doet. Hier heb je echt professionele hulp voor nodig.

10. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    Het enige wat ik kan zeggen is dat je relatie heel sterk moet zijn voor je aan kinderen begint want misschien overkomt je wel iets (zoals bij mij ook is gebeurt) waardoor je elkaar echt nodig hebt. En wat nou als je zwanger bent van een kindje dat niet helemaal goed functioneert en hij laat je zitten? Of hij zet je op straat en geloof me als hij het niet wil dan is hij daar toe in staat!

11. Missy1978

Missy1978 Actief lid

Oct 20, 2006
    130
    0
    0
    Purmerend
    Ik heb een van de moderators een bericht gestuurd over dit topic. Ik word er moe van en nu gaan we onderling ook nog bekvechten over die scootermuis. Al diversen mod hebben haar een bericht gestuurd om op te houden met dit soort berichten. En ook dat ze zich zou terugtrekken om HULP te zoeken en NIET op een zwangerschapspagina ! We zullen het allemaal nooit eens worden met elkaar en er zullen 2 kampen ontstaan. Dus laten we het aub gezellig houden en nogmaals ik hoop dat we het er allemaal over eens zijn en dat is dat dat meisje HULP nodig heeft van een goede instantie. En wat ik nog even zeggen wilde is dat het niets te maken heeft met hoe oud je bent enz en over levenservaring. Ik heb 15 jaar ellende achter de rug en dan bedoel ik dus ECHT ellende maar IK heb hulp gezocht en gezorgd dat ik eroverheen kwam. Ik ben niet bij forums gaan zitten om daar mijn verhaal kwijt te kunnen. Ook bij instanties (groeptherapie) kan je je verhaal kwijt en steun krijgen maar dan zit je waar je hoort en dan word er gericht naar je probleem gekeken. Als ik naar mezelf kijk en ik had op dit forum toen der tijd een bericht geplaatst dan was dat absoluut een schreeuw om aandacht geweest. Scootermuis heeft HULP nodig maar niet in die zin van ons. Wij zijn geen therapeuten !

12. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Pffff..wat een gedoe zeg.
    We leven toch in een vrij land en hebben toch zelf de vrije keus om dingen te doen, te zeggen en te laten als we anderen er niet mee schaden.
    Mensen hebben verschillende meningen waar het mij om gaat is dat sommige mensen zo heel erg graag (te graag!) hun mening bijna je strot in willen duwen. Je mening vertellen ALA, maar daar moet het dan ook bij blijven vind ik.
    Door de zinloze discussie komt er weer een slotje op ....natuurlijk :rolleyes:

Mirre

13. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

Jan 10, 2006
    2,373
    0
    0
    Drenthe
    Scootermuis

Heeel veel sterkte... Er komt straks een tijd dat je terug kijkt en ziet dat je er sterker uit bent gekomen... Maar de problemen zullen altijd als een rode draad door je leven blijven lopen maar dat kan je ook zien hoe het leven niet moet gaan maar het tegenovergestelde...
    Ik spreek helaas uit ervaring...

Dikke kus en warme knuffel..

Joyce

14. Niet meer actief

Zo dat dacht ik dus wel, je mag hier dus geen vrije meningsuiting hebben we leven wel toevallig in een vrij land, en ja dat er gaat weer een slotje op maar goed het is niet anders dan. Maar wij proberen haar te helpen konden ook niet weten dat er al mails naar haar toe waren gestuurd.
    Jammer hoor zo :( ik zal zeker niet mijn mening proberen te verkondigen of het door iemand zijn of haar strot proberen te douwen niet om jou MIrre maar vind gewoon dat dat meisje niet gebaat is bij mensen die dat wel doen! :( vind het echt niet kunnen. Dit heel verhaal hier maakt me boos. :evil: we proberen alleen maar te helpen en ja ze zal zelf ook wel weten dat zehulp nodig heeft maar het enige wat we vragen ofdat het wat minder kan ja. Das alles. Nou ja ik zal me van verre houden en ja je hebt altijd voor en tegens maar dit kan echt niet.
    jennie72

15. Lientje

Lientje Fanatiek lid

Nov 24, 2005
    4,063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Misschien waren mijn woorden iets te hard, daar hebben jullie wel gelijk in. Soms komt het er toch een beetje botter uit dan ik het bedoel. Lastig vallen was inderdaad een verkeerde woordkeuze, want ik had het ook niet kunnen lezen. Daar hebben jullie gelijk in.

T is gewoon het feit dat ik me eraan stoor dat er door zo makkelijk wordt gedacht over het 'nemen' van een kind.

16. Lientje

Lientje Fanatiek lid

Nov 24, 2005
    4,063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik zal dan ook nog wat positief zeggen in dit geheel: met bovenstaande stelling ben ik het wel eens. Maar zorg eerst dat je leven op orde is.

17. MarieLize

MarieLize Actief lid

Jul 16, 2006
    431
    0
    0
    Ook ik spreek helaas uit vele jaren ervaring, en denk echt dat de problemen van scootermuis niet op zichzelf staan maar zich keer op keer zullen herhalen, in verschillende varianten.
    Dit gaat veel verder dan alleen maar een kinderwens in een onstabiele relatie. En ik denk dat het door sommige een beetje onderschat wordt.

Het gaat dus niet zozeer om een mening die gegeven word (al dan niet door de strot geduwd) maar in een aantal gevallen een belangrijk stukje ervaring wat gedeeld wordt.

Of er een slotje op moet, daar houd ik me niet mee bezig maar ik weet wel zeker dat er vroeger of later weer een dergelijk topic/probleem komt van scootermuis. En dan weer 1...etc. Tenzij ze echt structureel en grondig aan zichzelf gaat werken. Mijn enige advies aan scootermuis blijft dus: zoek professionele hulp. En als een gesprekje in de week oid niet voldoet: zoek meer professionele hulp.

18. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Helemaal eens met MarieLize!

19. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Het grappige is dat ik nog eerder reageer op bepaalde stellingen die ik hier tegenkom in dit topic....sommige erg kortzichtig.....
    Dus niet eens alleen op Scootermuis zelf...
    Ik kan haar alleen maar heel veel sterkte wensen....
    Maar door dit soort reacties zal ze juist niet naar bepaalde instanties rennen waar ze geholpen zou kunnen worden...that's for sure...

20. lydia

lydia Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,024
    0
    0
    Misschien moeten we nu ophouden met ons mening te geven want alles is wel al gezegd denk ik zo....

Laten we het ergens anders over hebben de sfeer wordt er niet beter op zo en scooter heeft er ook niks aan.

tenminste dat vind ik .

Share This Page