dat is nou ook zo wat ik bedoel te zeggen. Ongeacht wat voor topic scootermuis opent dan nog geeft het je niet het recht om zo te reageren dit is niet iemand proberen te helpen en idd alleen een profesioneel persoon kan haar hierbij helpen , ik probeer haar ook niet te helpen echter vind ik bepaalde reacties gewoonweg niet kunnen maar dat lijkt mij vrij duidelijk na een aantal van mijn reacties. Je kunt iemand niet afrekenen op een verkeerde ervaring van verkeerde personen in het verleden dat is namelijk idd kortzichtig en iedereen over een kam scheren. Ik kan mij niet storen aan de topics van scootermuis , ik vind het sneu voor haar hoe zij zich voelt en als ik erop wil reageren dan doe ik dat anders gewoon niet. desalnietemin heb ik echter ook gemerkt dat er positieve topics staan van mensen die zich zelf behoorlijk intresant vinden maar goed dat even in het midden gelaten. maar lieve mensen laat anderen gewoonweg lekker in zijn of haar waarde dat is het enige wat ik wil zeggen. xxx Jet
[-X nee nee dat houd ik echt voor mezelf wie of wat ik daarmee bedoel anders gaan we daar weer gezellie met z'n allen op door breien en dat heeft werkelijk helemaal geen nut! Ondanks mijn ongezouten mening ben ik best wel een gezellie mens hoor xxx jet
Meiden, ik wil jullie bedanken voor het luisterend oor. Velen van jullie hebben in de gaten wat ik eigenlijk wil bereiken met mij topics, ik ben ook van plan om eens meer positieven dingen van mij te laten horen, en niet alleen slecht. Dus binnenkort zien jullie ook de leuke kant. Ik blijf op dit forum, hoe dan ook, want als er in de toekomst een hummeltje komt wil ik dat graag met jullie delen. Ook is het zo dat er veel meiden zijn die in het zelfde parket zitten als ik, en ze kunnen uiteindelijk uit mijn verhaal leren, dat het in het leven niet makkelijk is maar dat het uiteindelijk ooit goed zou komen. Maar die meiden (in dit geval door mijzelf) moeten het wel zelf doen, niemand anders kan een leven van iemand veranderen, alleen de persoon zelf. Nou, ik hoop verschillende meiden terug te zien in mijn topics (de positieven dan ). Veel liefs Scootermuis.
Dag Scootermuis hoe is het nu? ik hoop wat beter. En ja het lijkt alsof we 2 kampen hebben maar ik vond het gewoon niet kunnen wat er gezegd werd. Ikben het weleens met dat je hulp moet zoeken die beter is dan je nu hebt. Maar je bent ook maar een mens he. Hte doet me goed je te horen ook met positieve dingen, heel goed houd vol! ik wens je alle sterkte in deze wereld toe. komt wel goed he na regen schijnt de zon zeggen ze eens. Ieder mens is een kind van god ben niet geloofig maar dat geloof ik wel. Ik hoop dat het goed komt voor je maar ben vol bewondering voor je sommige mensen maakte zich kwaad dat heb je wel gemerkt denk ik trek het je niet aan en probeer je leven op orde te krijgen. Ik weet zeker dat het je gaat lukken. ! ik houd je in de gate. jennie72
Jenny72: ik ben het helemaal mee eens na regen komt zonneschijn. En het gaat al wat beter met me, omdat ik de kracht uit somige berichtjes haal. En wat het forum betreft: ik haal nu al informatie uit bepaalde dingen, als er in de toekomst ooit een hummeltje komt. Maar eerst mezelf op de rails en ook mijn relatie, en dan komt er zeker een tijd dat ik ook een mamie word, en daar bind ik me op vast. Gr Scootermuis.
En zo is dat Scootermuis! Een positieve instelling heeft een positieve werking op je gestel en daar word het leven wel wat makkelijker van Gewoon lekker blijven schrijven ... en tis heus niet erg als je af en toe in een dip zit en het hier van je afschrijft! Always look on the bright side of life
Always look on the bright side of life Hier ben ik het helemaal mee eens . En harstikke goed en dapper van je scootermuis , schouders recht en volle goede moed het leven betreden. En vooral, keep on smiling liefs Jet
Meiden dames dit voelt toch veel beter zo, ik bedoel maar het gaat alweer wat beter met haar goed toch heb ik veel repect voor. jennie72
Zometeen sollicitatie gesprek. ben een beetje zenuwachtig, maar we gaan het er het beste van maken. Gr Scootermuis.
Iets met telefonische verkoop. maar ingewikkeld om even vlug uit te leggen. Beter iets dan niets Ik laat nog iets van me horen. Gr Scootermuis.
absoluut, je kan altijd vanuit die baan zoeken naar iets wat je misschien beter ligt. En misschien is het wel zo leuk dat het niet meer hoeft!