Bedankt voor je bemoedigende woorden Merah! Superlief van je. Maar waar ik over twijfelde is dat het teststreepje smaller is .. hahaha. Oke, ik ga het los proberen te laten en genieten van dit moment. Ze beginnen trouwens met tellen vanaf de eerste dag van je laatste ongie toch? En nee die cb digitaal doe ik zaterdag wel. Of zondag. Geen haast, ik heb nog 3 andere testen hier en als ik jullie mag geloven hoef ik die niet eens te doen.
met die kv2v5 hoef je niet te wachten tot morgen deze is zo duidelijk dat die van de kv er wel uit zal springen (hihihi) gefeliciteerd meid duidelijk positief
Helemaaaal positief!! Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Heb geen twijfel aan je test hoor hihi lekker van genieten nu!
Meid,ik (en met mij veel anderen) zou een moord doen voor zo'n test! Van harte gefeliciteerd,jij bent overduidelijk zwanger!
met sensitest kun je toch zelfs tot 4 dagen voor je nod testen JE BENT ZWANGER MEID VAN HARTE GEFELICITEERT!!
Bedankt meiden. Vannacht onrustig geslapen. Moest er vaak uit om te plassen en ik kon mijn draai niet vinden omdat ik het maar niet kon geloven. Het zal ook nog wel een paar dagen duren voordat het gaat doordringen, maar dat komt goed. Fijne dag allemaal.
ohw heerlijk lekker mee kijken naar een vet positieve test, meid daar hoef je echt niet over te twijfelen die is echt wel positief wat heerlijk fijn dat je dacht goh laat ik eens testen en er niet mee bezig te zijn. Dat maakt de verassing nog leuker, nu lekker genieten van jullie (mogelijke) zwangerschap maar wij weten wel beter ik denk dat jullie een jongen verwachten
Inderdaad geen twijfel over mogelijk! Dit is een duidelijk gevalletje ZWANGERRRRRRRRRRRRRRRRRRR!! Lekker gaan genieten meis, na een digitale zwanger stoppen met testen.. Je mag het echt gaan geloven.. en over een maandje of 8 een beebje in je handen houden Geweldig toch?! Geniet van je zwangerschap meis! xx
hahahaha als je daar nog over twijfelt ???? Die is zo duidelijk positief ! Van harte gefeliciteerd !!!! Ik gebruik ook die testen en 2 jaar geleden had ik hem ook positief maar veel lichter dan deze hoor ! En mijn zoontje is nu al 14 maanden