'Dawn'

Discussie in 'Over deze site' gestart door Shaddixxx, 21 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Een tijdje terug was er hier iemand op ZP, die schreef over haar dochter die kanker zou hebben. Ze had een blog, met een hoop verhalen en foto's. Toen iedereen al een tijd meeleefde via ZP, kwamen we erachter dat alles nep was, dat de foto's en verhalen gejat waren van een blog van iemand uit Amerika :(

Als ik het me goed herinner, heeft ZP toen aangegeven dat er gekeken zou worden of ze hier iets mee konden doen (als in IPadres, politie en dergelijke). Laatst kwam dit verhaal ter sprake in een ander topic en ik vroeg me af of er inderdaad verder nog actie is ondernomen..?

2. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Ik ben ook heel benieuwd!

3. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Ik lees mee, ben ook erg benieuwd! Er was ook iemand die contact had met de familie; geen idee hoe dat 'afgelopen' is eigenlijk

4. Er zijn meer mensen die een berichtje hebben gestuurd.. Zij waren er echt helemaal kapot van. Kan ik me wel voorstellen ook.. Als iemand jouw zieke kind gebruikt voor haar eigen.. ja, hoe noem je dat? Aandacht?

5. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Ik dacht er laatst nog aan.
    Had er behoorlijk last van toen het niet waar bleek te zijn.

6. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Ik ben ook benieuwd of er nieuws is.

7. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Huh!! Ik dat degene waarvan de dochter de kanker weer terug gekomen was?
    Dat stond laatst toch in de Lounge?

Of is dat een ander? Wat triest zeg! :(

8. tuc

tuc Niet meer actief

Ja dat was die persoon die dat topic opende ja...zo nep als wat dus.

9. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ben ook wel benieuwd, ik heb met de echte ouders gesproken van dit meisje en zij vinden het super frustrerend want vanuit Amerika kunnen hun weinig doen qua ip achterhalen enz.

Wel is de blog en alles uit de lucht, ook de fake fb pagina.

10. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Jeej wat erg zeg! Ik zocht al terug naar haar hoe het nu was..

ze kwam idd geloofwaardig over. Maar ja . Omdat ze het gejat had dus..
    Hoe is het ontdekt dan.

sorry als ouwe koeien opvis, maar ik heb het gemist.

11. Je kunt met google zoeken naar overeenkomende foto's op heel het internet.. Alle foto's die zij op haar blog gebruikte, stonden dus ook op een blog van het Amerikaanse gezin (maar dan van een paar jaar eerder, dat kindje is inmiddels overleden..)

12. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Ik las gisteren pas dat e.e.a. ve rzonnen was. Ben er goed ziek van eigenlijk. Heb heel erg met die persoon meegeleefd (en ook veel eerder al toen de betreffende persoon een passende naam zocht voor de nieuwe baby die paste bij haar vlinderkindje, een topic waar ik heel mee begaan was).
    Ik hoop dat ze de hulp gaat zoeken die ze nodig heeft...

13. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Weet iemand of deze persoon überhaupt kinderen zelf heeft en woont ze in Nederland of de VS? Als ze kinderen heeft vind ik wel dat er melding gemaakt zou moeten worden hiervan bij AMK resp. Child Protection Services.

Want als je zó geestesziek bent om zoiets te doen maak ik mij oprecht zorgen om haar eventuele kinderen. :(

14. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.280
    2.984
    113
    Hoi,

We kunnen ons voorstellen dat je soms nieuwsgierig bent naar hoe bepaalde voorvallen of incidenten op Zwangerschapspagina.nl zijn opgepakt, verlopen of zijn afgerond maar om te voorkomen dat een discussie opnieuw begint of een dergelijk voorval nieuw leven wordt ingeblazen hebben we de regel dat discussies en onderwerpen over waarschuwingen, geblokkeerde gebruikers en over het verwijderen, aanpassen, sluiten of verplaatsen van berichten en onderwerpen niet zijn toegestaan.

In dit geval betreft het een lid die door ons is geblokkeerd en waarvan de geplaatste berichten zijn verwijderd.

Met een verwijzing naar bovenstaande regel 1.20 uit de regels en voorwaarden van Zwangerschapspagina.nl doen we dit topic dicht.

Mocht je aanvullende informatie over een bepaald voorval hebben waarvan jij vindt dat wij dat zouden moeten weten dan kun je via pb contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina