Apps voor het zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sunkissed, 31 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunkissed

Sunkissed Lid

30 aug 2014
    55
    0
    0
    Hallo dames,

Hier een tip: download de app: mama apps eens. Deze onthoudt je cyclussen en vertelt je via een voorbeeldgrafiek precies wanneer je vruchtbare (en vruchtbaarste) dag(en) is/zijn. Heel handig! Deze app rekent automatisch je gemiddelde lengte van de cyclus uit.

Hebben jullie nog andere apps die jullie gebruiken bij het zwanger worden? Deel ze hier.

2. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik ben zwanger geworden met behulp van P-Tracker.
    Lekker overzichtelijk zonder toeters en bellen.

3. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    De app 'mijn biologische klok' van predictor.

4. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Mijn kalender, echt ideaal, je kan er alles in bijhouden en nederlands, via de android apstore cycus kalender period tracker

5. Nikkei

Nikkei Lid

3 okt 2013
    58
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik gebruik WomenLog Pro. In deze app kun je ook alles heel makkelijk bijhouden. Ik vind het ideaal!

6. Paddy123

Paddy123 Niet meer actief

Ik ook! Vind het een super fijne en handige app! Heb er al veel geprobeerd maar ben bij deze blijven hangen :)

7. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Ik heb de Period Tracker, vind hem zelf erg gebruiksvriendelijk, wordt alleen door manlief in de maling genomen door elke keer als we 'geklust' hebben dat ik een hartje maar moet zetten :p

8. newdawn

newdawn Bekend lid

20 apr 2014
    782
    0
    16
    Hier ook de Period Tracker. Een erg handig en overzichtelijke app.

9. Floralie

Floralie Actief lid

2 jul 2014
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind hem best waardeloos! Hij berekent de gemiddelde cyclus duur niet en zit er vaak ook dagen naast. (hij zegt dat hij dan uitgaat van een cyclus van 34 dagen, maar als ik het na tel zijn het er bijvoorbeeld 36). Echt heel vervelend.

10. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik gebruik ook de mama apps

11. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik gebruik mijn kalender, heb meerdere apps geprobeerd maar deze is erg makkelijk en simpel.

12. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36

Oh serieus? Vandaar dat ik momenteel niets van mijn cyclus snap. Ik ga meteen een andere downloaden.

13. Floralie

Floralie Actief lid

2 jul 2014
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb die mama apps ook gedownload, maar dat vind ik veel te ingewikkeld. Ik heb nu P Tracker gedownload en die werkt qua eenvoudigheid hetzelfde als MBK maar je kunt wel wat meer invoeren. Tot nu toe bevalt hij goed.

14. w03z3l

w03z3l Bekend lid

1 sep 2014
    695
    0
    0
    Ik heb ook period tracker.. Kan er nog niet veel gebruik van maken aangezien ik nog maar twee menstruaties heb gehad haha maar vind het wel een makkelijk en overzichtelijk appje.. Niet teveel poespas maar net alles wat je nodig hebt of wilt weten..

15. MaBaD

MaBaD Niet meer actief

Deze apps gebruiken/delen niets met je social media?? Facebook bijvoorbeeld?? Misschien stomme vraag hoor. Maar houd het graag nog even stil dat wij het proberen :)

16. w03z3l

w03z3l Bekend lid

1 sep 2014
    695
    0
    0
    Nee haha er word niks gedeelt... Ik hou het ook graag nog even stil ;)

17. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Van P-tracker en womanlog, die ik inmiddels beide heb, wordt er niets gepubliceerd naar social media.

18. MaBaD

MaBaD Niet meer actief

Dank jullie wel!

19. Elfje22

Elfje22 Actief lid

16 feb 2011
    349
    0
    0
    P tracker! Vind ik de fijnste :)

20. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Ik zweer bij Womanlog, heb inmiddels Womanlog Pro gekocht omdat je dan ook het gebruik van ovu-testen bij kunt houden. Maar de eerste 2 keer zwanger geworden met de simpele versie (zelf had ik echt niet geweten wanneer we hadden moeten klussen, ZP ontdekte ik pas nadat ik wist dat ik zwanger was)

Deel Deze Pagina