zeer gevoelige eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door natascha25, 8 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    Hallo lieve klussers

    Ik heb een vraagje ... sinds ik gestopt ben met de pil heb ik een zeer gevoelige eisprong. Hiervoor heb ik dit nog nooit gevoeld. Alleen deze maand was het erger dan de vorige keren. Ik kan af en toe nog niet eens meer normaal lopen. Wie weet hier iets voor. Of heeft hetzelfde???
     
  2. Karola

    Karola Bekend lid

    22 nov 2005
    531
    1
    0
    Ja hier nog 1,is bij mij na de geboorte van mijn 1e heel erg geworden.
    Ik kan ook idd soms niet lopen van de pijn,en heb dan ook moeite met ademhalen zo pijnlijk is het.
    Die hele heftige pijn duurt een paar minuten en dan kan ik alleen maar ineen gekrompen op de bank/bed liggen.
    Dan komt het vaak zo plotseling dat ik er niks meer aan kan doen.

    Een andere keer voel ik het aankomen en neem ik alvast een pijnstiller dat helpt bij mij heel goed en is de pijn een stuk minder.

    Verder kan je er niks aandoen en proberen om goed adem te halen en te ontspannen,alvast een goeie oefenening voor de bevalling ;)
     
  3. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi

    ook ik heb er vanaf het stoppen met de pil last van hoor, de ene maand erger dan de andere maand dat wel. wat ik zelf doe als de pijn niet te harden is is een bad nemen en daarna een kruik op mijn buik bij de pijn. mijn buik is dan ook opgezet en idd is het erg moeilijk lopen. ik heb een speciale band waar je de kruik( ik heb geen echte kruik maar een soort zak die je warmen en koelen :) )in kan doen, zodat ik hem niet vast hoef te houden. misschien heb je hier wat aan.

    by the way; het is het hormoon dat ervoor zorgt dat je een eisprong krijgt, die de pijn veroorzaakt, ik wist dit eerst ook niet hoor maar ik dacht ik meld het ff. het loopt ong gelijk aan je eisprong, maar het kan dus ook zijn dat je hem al hebt gehad of nog moet krijgen op het moment van de pijn.

    gr saskia
     
  4. ster

    ster Fanatiek lid

    1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    heb ik ook precies hetzelfde. Deze maand ook echt opvallend gevoeld.
    En ik heb nu ook altijd een beetje bloedverlies als het eitje gesprongen is (althans neem aan dat dit het is).
     
  5. Sylvie

    Sylvie Fanatiek lid

    20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Ik voelde hem vorige keer ook heel erg fel, drie dagen zelfs, nu zou ik hem vandaag ook moeten hebben maar voel eigenlijk bijna niets (zo soms een licht steekje) kan het eigenlijk dat je je eisprong vroeger of later krijgt?

    groetjes
     
  6. Karola

    Karola Bekend lid

    22 nov 2005
    531
    1
    0
    Van dat hormoon dat wist ik niet,maar het moet bij mij wel echt het eitje zelf zijn want ik word ook precies 14 dgn daarna ongesteld.
     
  7. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Ik heb het ook, soms heb ik vrezelijk pijn dat ik ook lig te creperen op de bank.
    Aantal keren mee naar de huisarts geweest, want ik dacht echt dat ik wat anders had.
    Die vroeg hoe mijn cyclus was, en die conclueerde ook dus een eisprong, sommige voelen het heel sterk.
    Trouwens net als bij Karola heb ik dat pas gekregen na mijn eerste zwangerschap.
    En neem als ik de pijn op voel komen gelijk 2 paracetamolletjes in.
     
  8. Ally

    Ally Fanatiek lid

    22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Ik heb dit dus ook,het gebeurde na een jaar na de bevalling van mijn dochtertje.
    Maar ik heb nu ook altijd last van bruinverlies ,sinds een jaar een wk na ongi.
    ik neem ook maar paracetamol,bij mij begint de pijn meestal in de avond,de gync. zegt het hoort erbij,klussen op die dag is pijnlijk.

    groetjes Ally
     
  9. Karola

    Karola Bekend lid

    22 nov 2005
    531
    1
    0
    Klussen op die dag is idd pijnlijk :( maar we hebben het de afgelopen keer toch gedaan...wie weet....
     

Deel Deze Pagina