Spannend hoor Lucia !! Om even op de banner terug te komen: je NOD is je eerste dag overtijd. Dus op de dag dat je eigenlijk ongesteld zou moeten maar dat dus niet wordt ben je één dag overtijd. Lotte
Dankjewel meiden! Ben nog steedsniet ongi,en woensdag lijk ineens zooooooooooo ver weg...Als ik morgenvroeg zou testen zou het dan nog te vroeg kunnen zijn?Heb dinsdag voor de 1ste keer getest. Grts Lucia xxxxxxx
Het hCG hormoon verdubbelt per dag in de begin periode, dus als er iets is zou er al iets te zien moeten zijn.
spaaaaannnnnnnnnnnend!!!!!!!! Hier wordt ook hard geduimd ( voor iedereen trouwens hoor voor wie t nu spannend is ) even een vraagje over die afscheiding is dat een teken? heb hier zelf nl oo veel last van, heb onregelmatige cycles maar we hebben veel geklust heb wel veel last van mijn buik echt ongi pijn, maar komt niks 1 keer getest negatief en verder niet echt symptomen behalve dan die afscheiding.
Hoi! Tja ik weet eigenlijk niet echt of die afscheiding een teken is,ik vraag het me ook af...Heb nooit zoveel last van gehad als nu. Grts Lucia xxxxxxxxxx
Hoi bij mij ook nog geen duivels te zien hoor!! Ik heb gisteren weer een test gedaan en die was weer negatief! Ik weet het niet meer hoor, word hier zo onzeker van. Wat die afscheiding betreft, daar heb ik ook last van. Succes en ik zal voor je duimen!!!!!
Nou hier ook nog steeds( ) niks te zien, hoor. Wordt gek van dat afwachten. Morgenochtend mogen we gelukkig een bloedtest laten afnemen en dan nog 3 dagen wachten op de uitslag, maar ook dat zullen we wel weer overleven. Groetjes Ilona
Spannend Ilona!!! Mocht ik volgende week nog steeds niet ongi zijn, dan ga ik denk ik even langs de HA! Succes !!
Hallo dames, Die afscheiding kan wel een teken zijn. Ik heb/had veel afscheiding en verder geen een kwaaltje. groetjes Daisy
Ik heb gisterenavond een test gedaan...negatief!STOM STOM STOM!ik voel me echt idioot!Er verscheen helemaal niks op die test,behalve na een paar uur een vaag rozig streepje,maarja dat telt niet meer!Ik weet dat je normaal niet 's avonds hoort te testen,maar ik had al een paar uur niet geplast en dacht dat het wel goed zat.Pff...Ik kon me gewoon niet meer inhouden!Ben in elk geval nog niet ongi,dus blijf wel een beetje hopen hoor.Binnen een paar daagjes nog maar eens een testje doen.'s Morgens! Ik duim nog steeds voor julie hoor!!! grts Lucia xxxxxxxxxx
Als je een paar uur niet hebt geplast en niet te veel hebt gedronken kun je best testen hoor, zeker met 9 dagen overtijd dikke kans dat je positief had kunnen testen..
oei dan is het dus waarschijnlijk negatief? Nou ja ik blijf toch een beetje hopen zolang de ongi er nog niet is Als het er volgende week nog niet is ga ik wel naar de huisarts hoor! grts Lucia xxxxxxxx
Hoi! We hadden gisterennacht geklust en nu had ik daarnet wat bruinverlies. Zou ik nog altijd gewoon zwanger kunnen zijn of niet?Het was niet bloedachtig ofzo,gewoon echt bruin slijm.Heb ik normaal voor mijn ongi er is ook,maar wel veel minder in 1 keer.(nu was het zeg maar een hele veeg aan het wc-papiertje,wat normaal over 2 dagen komt ofzo)Nu ben ik zo te voelen nog altijd wat afscheiding aant verliezen.Heb gewoon eigenlijk het gevoel dat het wat oud bloed is ofzo dat door het klussen mee naar buiten is gekomen.Maar kan het dan zoveel zijn?Lijkt natuurlijk wel meer door het sperma denk ik. En dan heb ik normaal ook al last van buikpijn enzo,en nu totaal niet,heb helemaal niet het gevoel dat ik elke moment ongi kan worden!Nou ja als ik nu ongi word is het in elk geval wel een heel lange cyclus pff dus ik hoop dat dat niet het geval is!Heeft/had er nog iemand bruinverlies tijdens de zwangerschap? Grts Lucia xxxxxxx
Spannend hoor Lucia! Ik heb vanmorgen ook weer een test gedaan en die was ook Negatief!! Ik was gelijk chagerijnig hahaha, maar ja als ik jou zo zie/hoor/lees denk ik niet dat ik de enige ben die baalt!! Succes verder!