Hallo allemaal, Na alle onderzoeken ( sperma, bloed bij mij en hsg) is alles in orde, Vorige week weer bij de gyn geweest, en nu alles er goed uit ziet, gaan we weer 4 maanden proberen.... hoop op goed nieuws !!!!..... Mocht het na 4 maanden weer niet raak zijn, dan mag ik weer terug komen! Voor mij in ieder geval een hele opluchting dat alles werkt zoals het zou moeten !! Nu is alleen mijn baarmoeder naar achteren gekanteld, maar dat schijnt verder geen probleem te zijn, Zou je dan misschien meer kans hebben als je het in een "bijzonder standje" zou doen????
Mijn baarmoeder is naar achteren gekanteld, en de eerste keer ben ik zwanger geworden terwijl ik op mn rug lag, en de tweede keer terwijl ik op mn zij lag (en mn man erachter zeg maar, lepeltje lepeltje ). Wat wel rot is aan een gekantelde baarmoeder is dat ze met de eerste echo's heel erg moeten zoeken naar de beeb. Eerst dacht de vk al dat er niks zat, maar toen ze nog een minuut of 2 langer keek zagen we ineens een hartje knipperen Met 11 weken weer hetzelfde verhaal. Over 2 weken heb ik nu mijn eerste echo, ben benieuwd hoe het dan gaat.
Van Harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! hoop dat je je goed mag voelen en lekker kan genieten !! Suc6 met de echo !!! Zal duimen !! Ik denk dat ik alle standjes maar eens uit ga proberen... hihi