oude ehbo-spullen...

Discussie in 'De lounge' gestart door guppekop, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hoi
    Wij zitten nu een paar weken op dit schip en moeten verplicht een ehbo-doos aan boord hebben (kan gecontroleerd worden door politie, dus moet voldoen aan de eisen). Wij hebben nu een nieuwe EHBO-doos, dus dat is geen probleem.

Waar het om gaat: er stond hier nog een verbandtrommel (A, wat dat zegt weet ik niet;)), maar die is al heel oud. Ik kwam betadinezalf tegen die je tot aug 1991 mocht gebruiken, dus dat zegt al genoeg denk ik;) Die, ontsmettingsmiddel en verbanden die steriel moeten zijn heb ik gelijk weggegooid. Maar nu zit ik nog met de "gewone" verbandrolletjes etc, dingen waar geen datum op staat (ook niet bij onze nieuwe spullen, heb ik nagekeken), wat doe ik daar mee? nog gebruiken? of naar een stichting? Weet wel dat dingen van kraampakketten die over zijn naar stichting Baby hope kunnen, zal ik hun een mailtje sturen of ze er nog wat aan hebben? Of gewoon alles weggooien?

2. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    verbandtrommel a is voor bedrijven met 25 werknemers of meer, waar zich grotere ongevallen voor kunnen doen ;)

ik zou gewoon alles weggooien of een school blij mee maken als oefen materiaal voor ehbo lessen

3. Bri

Bri Niet meer actief

Het lijkt mij dat je verbandjes rustig nog kunt gebruiken. Maar op zich is aan een school doneren ook wel een goed idee.

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    dan was die trommel 20jaar geleden dus uitstekend, gezien er max.8personen op dit schip hebben gewerkt:D

heb besloten om stichting baby hope een mail te sturen of ze er nog wat mee kunnen

5. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    ik zag dat je de betadine al hebt weg gedaan gelukkig! Even een waarschuwing voor degene die het niet weten betadine over de datum nooit gebruiken!!!!
    dat geeft brandwonden.

Deel Deze Pagina