Hoi, ook ik heb me ingeschreven voor de gratis tas van de kruitvat voor zwangere, weet er iemand vanaf wanneer je die mag ophalen? de doos van etos komt heel laat dat had ik al gehoord. de bon voor de blije doos van prenatal is gister binnen gekomen
ik heb de kruitvat tas deze week opgehaald. ben nu 7 maanden zwanger. ik kreeg een mailtje waarin stond dat ik hem kon halen. etos was bij mijn eerste zoontje idd heel laat die kwam pas na de bevalling. maar die wil ik niet meer, kwam toen een vrouw bij ons thuis om die box te brengen en die probeerde me zoveel aan te smeren en had wel 100 folders mee.
dat is niet helemaal waar na je bevalling wordt je opgebeld door een consulent en die komt je thuis van alles aansmeren en bij je 1ste kindje denk je o leuk en alles wat ze laten zien vind je leuk en handig
Even een beetje offtopic, wat zit er in re kruidvattas? De box van prenatal vond ik helemaal niks. Vooral reclame wat er in zat dacht ik. Dus voor ik hem aanvraag, wat zit er in?
Hier gister de kruidattas opgehaald. Er zit een klein pak luiers in, flesje en zinkzalf. Dat is het. Geen reclame iig.
Kruidvat kun je 2maanden voor je bevalling ophalen.. Prenatal en etos zouden rond de 4 a 5maanden zwangerschap komen.. Maar lees veel klachten over die van etos en moet zeggen dat ik die zelf ook nog niet ontvangen heb
Ik heb er van etos 2 gehad. Een opgehaald en een via de post. Bij mn eerste kon ik zelf de babydoos halen van etos
Ik vond alle babydozen leuk, kom op zeg, je krijgt het gratis!! In iedere doos zaten nuttige artikelen. Dat er folders in zitten is toch logisch? Ik heb een doos van Prenatal, Etos en Babydump gehad en wacht nu nog op de Kruidvatta.
@zara Klopt maar je gegevens worden wel gebruikt om extra reclame toe sturen en je komt op de lijst te staan van oa. De postcodeloterij Als er dan vrijwel niks bruikbaars inzit heb ik zoiets van laat maar. Het hoeft niet zo te ziin dat als iets gratis is we het dan ook per definitie moeten halen daar staat iedereen vrij in.
Ik vond juist die van prenatal het leukste en nuttigst. Pak van 25 luiers, flesje, speentje etc. Vind het ook superleuk die babydozen, je krijgt ze toch gratis.
De etosdoos heb ik met 15 weken gehaald, bon voor de prenetal doos kreeg ik eergisteren binnen en van de kruidvat nog niks gehoord.