Ik heb net de mail binnen, ik ben voordeliger uit met de energie van energiedirect 1 jaar, wie heeft dit aanbod ook en ga je overstappen? Zit er toevallig al iemand bij hen?
Ik heb hetzelfde aanbod, maar twijfel nog. Vind het wat eng om over te stappen. Ben bang dat je uiteindelijk dan toch duurder uit bent. Lees dus even mee.
Maar als je iets bij hen afsluit, komt het water daar dan ook vandaan? Ik heb nu namelijk gas water en licht van dezelfde aanbieder...
Volgens mijn berekeningen is Energie Direct inderdaad één van de goedkopere maatschappijen dus je zou kunnen overstappen. De reden dat ik dit niet gedaan heb, is omdat mijn huidige maatschappij nog betere tarieven aanbood toen ik dreigde over te stappen. Dat zou je dus ook nog kunnen proberen Ik ken geen één maatschappij die gas, stroom EN water aanbiedt, dus als je dat nu wel hebt JosieJ, schat ik de kans klein in dat dit zo blijft.
Wij zouden ook overstappen totdat we even zochten op google hoe dit bedrijf er achter weg kwam en dat was niet veelbelovend dus we blijven maar gewoon bij de oude..
Wij hebben hem ook gehad maar gek genoeg vorige week ook een telefonische aanbieding gehad die lager is, ik had ze gevraagd nog een keer terug te bellen dus ik hoop dat ze dat wel doen.... Dus voorlopig doen wij het niet.
Je moet wel vragen naar de individuele tarieven voor gas, stroom en vastrecht. Ze kunnen wel zeggen dat je een lager termijnbedrag krijgt, maar dat zegt niets over de werkelijke kosten! Ze kunnen wel zeggen dat je termijnbedrag 50 euro per maand wordt, maar dan loop je het risico dat je aan het eind van het jaar honderden euro's moet bijbetalen! Stroom kost inclusief energiebelasting ongeveer euro 0,21 per kwh, gas euro 0,61 per m3. Vastrecht kan heel erg verschillen, van 50 tot 150 euro per jaar! (zie onderstaand overzicht): Maatschappij/ tarief stroom/tarief gas/vastrecht p.jr. Oxxio (1 jr)/0,2075/0,6147/110,80 Eneco (variabel)/0,2237/0,6825/55,44 Eneco (1 jr)/0,2121/0,6137/55,44 Nuon (1 jr vast)/0,2248/ 0,6554/61,20 Energiedirect (1 jr)/0,2097/0,5974/108 E-on (1 jr)/0,2231/0,6377/???? Greenchoice (1 jr)/ 0,2166/0,613/48,48 Ned. energie mtsch. /0,2202/0,629/168
Hoi josiej, Gezien je woonplaats heb ik gegokt dat je nu bij delta zit DELTA thuis - Water Evides is in ieder geval het waterbedrijf in zeeland, echter wordt dit door delta gefactureerd zie ook bovenstaande link, Ik denk dat water als je switcht Naar energiedirect dus door delta in opdracht van evides Blijft
Klopt wij zitten bij delta! Bedankt voor de info! Stom heh, heb ik nog nooit over nagedacht omdat dit altijd gas,water en stroom in een is bij ons....
Graag gedaan Voorheen was dat bij ons ook, wij krijgen hier nu wel een aparte waternota rechtsstreeks van vitens...
energie direct zal mij niet meer zien als klant. ten eerste kreeg ik een na rekening van 250 euro ik had een voorschotbedrag van 110 p/m voor een huisje van 40m2 en bijna nooit de kachel aan gehad in dat huisje en electra verbruikte ik ook al bijna niet...voor de rest vind ik het een nadeel dat je alles online moet regelen, na wat speurwerk (toen der tijd) eindelijk een (duur) nummer gevonden en vond het slechte service... zit nu bij essent en die bevalt me prima, heb m 2 jaar terug voor 3 jaar vast laten zetten dus moet volgend jaar pas weer gaan shoppen kijk tegen die tijd wel hoe en wat!