als ze trouwens maat 19 heeft dan moet je eigenlijk een maat groter kopen voor haar hè? laat je eerst goed informeren bij een kinderschoenenwinkel ander sta je er misschien over 4 weken weer voor een paar nieuwe.
Ben nu al verliefd op een zomerschoentje van Nimco, maar 69,99 Is dat normaal zulke prijzen? En dan elke 3 a 4 mnd een nieuw paar? Dat wordt nog wat, want eigenlijk kan een dame niet 1 paar schoenen hebben...
Ok...ik ben er uit! Nou eigenlijk nog niet helemaal... Ik twijfel tussen de volgende schoentjes van Barossa en Shoesme; http://www.tgrietjevanhans.nl/artikel/3 ... entje.html en http://www.tgrietjevanhans.nl/artikel/3 ... entje.html Welke vinden jullie het leukst?
Ze zijn beide wel erg leuk zeg! Als ik zelf een keuze zou moeten maken zou ik de onderste nemen! Liefs Kiss
Heb ze besteld hoor! De onderste! Hipperdepip! (zijn bij de website Brinn afgeprijsd van 42,95 naar 17,95!) Nu maar hopen dat ze er heerlijk op kan oefenen en lopen. Bedankt voor jullie reacties, tips en ervaringen meiden!
Ik heb bij van Haren bergschoentjes in maat 20 gekocht, deze maat heeft Sofie nog steeds. Ik kreeg zelfs nog een gratis kindervoetenmeter mee, zo kan ik af en toe kijken of ze geen grotere maat nodig heeft.
Ik heb die 2e ook. Gewoon bij een schoenenwinkel gekocht hier in de buurt, was ook al in de opruiming. Scheelt behoorlijk!
Ana-Lucia is nu 19 maand en ze heeft ook maar maatje 20, ik heb Clarks gekocht voor haar! Ze hebben er met zachte zooltjes, hardere zooltjes, ook halve maatjes en verschillende breedtes! Echt super!
Fenna heeft ook schoentjes van shoesme. Nu nog babyproof, en binnenkort kunnen we over naar de walkproof. Ideaal.
ik had van die FLEX schoentjes staat onderop de zool van petitshoes zijn ze en volgens mij alleens te koop bij de betere schoenen winkel
Ik heb schoentjes van gattino, maat 20 en gelijk maat 21 erbij gekocht. zitten lekker stevig en hebben een goed zooltje. En ze loopt er perfect op.
De eerste schoentjes bij ons waren Clarks, die zijn perfect voor tussen kruipen en lopen in. En ook daarna voor het lopen natuurlijk. Wij waren/zijn er erg tevreden over.
@wen26 Ik zat te twijfelen tussen oefenschoentjes en de eerste loopschoentjes. Die oefenschoentjes, daarvan is de zool net wat flexibeler. Aangezien ze toch nog maar en paar stapjes (wankelend) doet lijkt me dit het beste voor haar voor in huis. Zodra ze stabieler loopt en dus ook buiten kan lopen schaf ik de loopschoentjes aan. Tevens kun je die oefenschoentjes wel naar buiten aan trekken voor die paar stapjes. Maaruh...heb je ze ook besteld? Ze zijn echt te stoer he?
Heb me weten te beheersen Voor in huis heeft Fenne nu al 2 paar leren slofjes (zelf ontworpen Roosjes en een paar BabyPaws wrapz). Ik ben juist op zoek naar schoentjes voor buiten. Ze zet ook al de eerste stapjes los en loopt goed aan 1 handje, dus dat wil ik nu ook buiten gaan doen. Ik ga voor de Bardossa Flex. Helaas was vandaag de schoenenwinkel dicht, dus ga van de week even...