Ik heb de schoentjes inmiddels binnen gekregen...te leuk...! alleen waren ze te klein . Nina heeft een maatje 19 en gaat richting 20. Had voor de zekerheid maar een 20 genomen maar ze vallen erg klein. Helaas kon ik ze niet meer ruilen daar ze haar maat niet meer hebben op de website en ze in de uitverkoop waren. Vandaag eindelijk wel haar maat gevonden want ik moest natuurlijk wel dezelfde hebben he . Moest er even een stukje voor rijden. En het jammere is dat ik nu wel de volle prijs moest betalen...maar ik moest en zou ze hebben. Inmiddels heeft ze ze vandaag al aangehad en ze zitten als gegoten! Ze loopt er heel stevig en stabiel op! En ze zijn zooo leuk! Meiden nogmaals bedankt voor de tips! O ja en mocht er iemand geintereseerd zijn in een maatje 20 (let op ze vallen klein dus voor de kleintjes die net op 19 zitten)...ik heb ze hier nog staan, uiteraard nieuw en in doos!
Wij hebben vandaag schoentjes van Shoesme gekocht, wij wilden dus ook maat 20 gaan kopen, maar ze hebben haar voeten gemeten op zo'n apparaat, ze zijn bijna 12 cm en ze adviseerden dus maat 21. Als ik ze online had gekocht had ik ook voor maat 20 gekozen, dus ben blij dat we even op pad zijn geweest. Jammer dat je nu een maat 20 hebt liggen, als het maat 21 was geweest had ik ze graag van je overgenomen . Maar je kunt ze heus nog wel kwijt, zijn echt leuke schoentjes! Eva heeft trouwens in de winkel het langst los gestaan wat ze ooit had gedaan! Toen we thuis waren buiten nog gelopen en ook telkens los staan. En vanavond sinds 3 weken weer stukjes los gelopen (op blote voeten). 3 weken geleden was ze ermee begonnen maar meteen de dag erna hard gevallen en toen durfde ze niet meer .