Uitstrijkje?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bamjolan, 28 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Deze zwangerschap verloopt niet vlekkeloos.
    Bloedverlies, veel pijnlijke harde buiken, beginnende BI.
    Woensdag ben ik weer 3 uur daar geweest en hebben ze wederom gecheckt of ik een blaasontsteking had, weeen of ontsluiting had.
    Geen van allen is het geval, GELUKKIG!
    Ze zei dat ze nog wel een kweek van een paar dagen heeft afgenomen en als t goed is krijg ik vanmiddag de uitslag.
    Maar ze hebben ook een uitstrijkje gemaakt van de vagina zelf.
    Is dat die kweek voor een blaasontsteking van een paar dagen? Of checken ze nu iets anders erbij?
    Ik heb t helemaal niet grvraagd verder, heel stom natuurlijk maarja t was zo chaotisch allemaal.

2. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik heb dat ook gehad ze controleren of ze kunnen zien weaar het bloedverlies vandaan is gekomen
    veder niets.
    anders gewoon ff de gyn bellen hier verloopt het ook niet vlekkenloos vandaar ook hier uitstrijkje gehad

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    als ze een kweek van je baarmoeder nemen gaat dat uiteraard niet over blaasonsteking....aangezien urine ergens anders vandaan komt ;)

4. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Hmm bloed verlies ik gelukkig niet meer sinds 2/3wk.
    Maar heb van die vreselijk harde buiken, ze vroegen wel of ik vochtverlies had, dat had maar vlgs mij afscheiding, ze heeft ook gezegd dat t geen vruchtwater was uiteindelijk dus mss dat daar dat uitstrijkje voor was?

Beastie nee snap ik idd haha, maar je gaat op den duur alles denken he :)

5. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ja zou ook nog voor een schimmel kunnen zijn, hebben ze het daar over gehad met je?

Deel Deze Pagina