Make up tips

Discussie in 'De lounge' gestart door Lojo, 30 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lojo

Lojo Bekend lid

19 dec 2012
    612
    6
    18
    Dames, ik ben gek op make-up! Kan uren snuffelen bij Douglas en op internet naar mooie creaties maar er is 1 ding waar ik geen antwoord op kan vinden...

Ik gebruik als dagelijkse make-up altijd een waterproof eyeliner. Nu heb ik vrij lange wimpers en bij het aanbrengen komt er dan dus ook eyeliner op mijn wimpers. Hoe snel ik ook ben, mijn mascara zit daarna altijd "matig". Eerst mascara is ook geen optie gezien de lengte. Iemand een goede tip? :D

O en andere wereld tips zijn ook welkom! Gewoon voor de leuk ;)

2. Vagans

Vagans Niet meer actief

Sorry kan jou niet helpen ts

Wat ik wel als tip mee wil geven, ik heb al weet ik veel hoeveel marcaras gebruikt en t effect was altijd matig. Heb nu exces volume van max factor (die met 2 componenten) en die is echt super!!!! Echt een aanrader! Staat niet op dat t waterproof is maar dat is die wel!

wat ik wel altijd heb is als ik mascara op doe er op mn bovenlid heel dicht bij waar mn wimpers zitten (waar je normaal je eye liner doet) altijd wat mascara komt te zitten, ik probeer dit met een wattenstaafje weg te poetsen maar dat gaat lastig omdat ik mn wimpers niet aan wil raken.

Iemand daar nog een tip voor?

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.552
    3.057
    113

Ik doe dan mijn oog dicht,trek hem strak en dan met een wattenstaafje de mascara weg halen.
    En dan evt met wattenstaafje met oogschaduw er weer overheen

4. Lojo

Lojo Bekend lid

19 dec 2012
    612
    6
    18
    O ja herkenbaar! Dat poets ik ook altijd weg. Bij mij lukt het wel altijd omdat ik geen waterproof mascara gebruik maar ik doe er ook vaak make-upreiniger op.

Wat ik trouwens een wereldtip vond is om het puntje van je oogpotlood heel snel door een vuurtje te halen voor gebruik. Door de warmte komt de kleur beter uit en het product droogt op de goede plek waardoor het uren blijft zitten! Pas wel op dat hij niet te warm is....au...

5. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ja dat met een wattenstaafje pielen lukt me dus niet, maar stom ik zal dr ook is make-up remover op doen, dat doe ik nooit, klinkt wel logisch eigenlijk.

6. Lojo

Lojo Bekend lid

19 dec 2012
    612
    6
    18
    Dat werkt hier erg goed!

7. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam

Dit probleem heb ik ook. Lange wimpers en eyeliner! Welke liner gebruik je? Sinds ik overgestapt ben op de vloeibare liner van Mac heb ik het dus niet meer. Even duur (€18) maar echt zijn geld waard! Ik gebruik daarna altijd de mascara van de Hema. Heel fijn vind ik die! O en ik doe tijd eerst beide ogen liner (begin altijd rechts) en daarna direct mascara als de liner er op zit. Ik wacht niet tot die kurk droog is en dat werkt ook. Succes!

8. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Hier ook TS, de wimpers zijn lang en krullen zodanig dat het onmogelijk is (voor mij ook) om eyeliner op te brengen. Ik los het op door een lijntje te trekken met een oogpotloodje i.p.v een eyeliner. Krijg je misschien niet hetzelfde effect, maar ik kan het heel dun aanbrengen dat anderen mij vaak vragen hoe ik zo mooi eyeliner kan opbrengen. ;)

Je kan eyeliner vanaf de binnenkant van je boven oog aanzetten, geloof ik maar dat vind ik teveel gedoe.

Een voorbeeld zoals het elke dag zit bij mij (oogpotlood onder en boven), alleen zet ik er nog een klein streepje bij aan de buitenste ooghoeken om het effect van eyeliner te vergroten ;

Edit foto te klein, effe een ander zoeken (google)

9. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
  10. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Ik heb van de week onderstaande eyeliner stift gekocht.
    Ideaal als je 's ochtends snel klaar wil zijn. Geen geklieder met wattenstaafjes en eyeliner op je wimpers.
    Een lijntje trekken en klaar.
    Het heet Master Graphic van Maybelline
    Bekijk bijlage 426167

11. YoungMama

YoungMama Bekend lid

20 jul 2012
    583
    0
    0
    Hier is ook oogpotlood ipv eyeliner de oplossing:) vind dat zelf ook wat minder hard staan.

12. Lojo

Lojo Bekend lid

19 dec 2012
    612
    6
    18
    Oogpotlood doe ik inderdaad ook vaak en dat is wel makkelijk maar ik hou ook veel van een klassieke Spaanse stijl dus eyeliner, mascara en rode lippen. Het liefst moet alles heel de dag top blijven zitten en de eyeliner colour x-pert van maxfactor is daar echt perfect voor! Beter dan iedere versie van Lancôme en Dior die ik ooit heb gehad.

Dus die van maybelline en Mac, blijven die ook echt heel de dag zitten?

13. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    De van Mac blijft zelfs twee dagen zitten... (Festival proef ;) )

Deel Deze Pagina