Wow Abigail wat een geweldig nieuws! En nu blijft je kleine lekker 9 maanden bij je hoor! Veel sterkte en geluk gewenst! X Neia
abigail, een dikke proficiat meis, geniet er nu maar lekker van maar lekker 9 maanden op je roze/blauwe wolk verblijven nu he
Thnx Martjuh! Voor ons allebei spannende tijden zie ik. We lopen ongeveer gelijk. Ik heb vandaag een afspraak gemaakt voor de 1e echo gemaakt. Ze wilde het niet al te vroeg doen maar wel iets eerder dan normaal. 27 september mogen we dus even om een hoekje kijken. Ben dan ongeveer 9 weken. Kan niet wachten tot het zover is, maar vind het ook wel heel spannend weer. Vorige keren waren teleurstellend, maar ik hoop dat dit een kanjer van een kind wordt. Overige meiden ook super bedankt weer voor jullie reacties. Doet me goed! Enehhh voor alle zwangere................ook van harte he?!
Wow 27 September is nog wel ver weg, maar we slepen je er wel doorheen... Ik moet 11 September... Spannende tijden duz...
Jij mag dus vroeger? Lekker joh. Bij mij zaten ze a. al behoorlijk vol en b. vind ik het ook wel goed zo hoor. T is ff bijten tot die tijd.