Ik kan het bijna niet geloven!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Elsa86, 9 nov 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Clur

    Clur Actief lid

    6 dec 2018
    177
    96
    28
    Vrouw
    Heel fijn dat hij er toch mee in heeft gestemd.. het is vaak ook erg spannend om ergens voor te gaan wat nog niet bestaat.
    Het blijft iets spannends, van hoe gaat dat straks.
    Maar als een kindje er eenmaal is, kun je het niet meer wegdenken.. kan me niet voorstellen dat mensen ooit spijt hebben.

    Goed aangepakt met je man dus, op dit moment laat ik het ook wat rusten.. omdat ik niet wil dat het alleen vanuit mij komt haha.
    Hij was eerst juist degene die wilde.. dus hoop dat ie terugdraait.

    Fijne zwangerschap gewenst!
     
    Basisuil vindt dit leuk.
  2. Fanne

    Fanne Fanatiek lid

    16 feb 2017
    2.882
    4.154
    113
    Wat ontzettend leuk zeg! Ik weet niet hoe het is om een meisje te hebben, maar jongens zijn zo ontzettend leuk!
    Tenminste, die jongens van mij kon je met een maand of 10 of 11 in hun stoel voor het raam zetten en konden ze eindeloos naar de voorbijrijdende vrachtwagens, auto's enzovoort kijken. Als iets maar wielen heeft, zijn ze blij.
    En ja, dat piemeltje is in het begin wel wennen. Daar moet je, zodra je de luier openmaakt, zo snel mogelijk een billendoekje op leggen anders sproeien ze alles onder. :roflmao:
     
  3. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.006
    25.455
    113
    Super leuk!! Als dat geen feminist wordt dan weet ik het ook niet meer :D
     
    Elsa86 vindt dit leuk.
  4. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.461
    3.448
    113
    Toen ik in maart opperde dat ik graag een 5e zou willen, gaf mijn man ook aan dat hij niet wist of hij dat ook wilde. Maar toen bleek ik al onverwacht zwanger. En dat ging mis. Dat heeft er bij mijn man best ingehakt en hij was toen al meteen om. Maar hij zegt week duidelijk dat het hierna echt klaar is. Dat is het voor mij ook.
     
    Basisuil vindt dit leuk.
  5. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.710
    9.359
    113
    Vrouw
    Echt super leuk, een jongen!
    Zelfs ik moest na 1 meisje wennen aan een jongen, heb nog weken de luier bij m'n zoontje opengetrokken en gedacht "oh ja, daar zit een piemel" :D
     
    Elsa86 vindt dit leuk.
  6. wonderbaby1

    wonderbaby1 VIP lid

    9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Wauw gefeliciteerd, echt geweldig! Een kindje erbij is altijd helemaal geweldig maar na 4 meisjes een jongen is natuurlijk wel een kers op de taart. Neemt niet weg dat een meisje erbij niet minder leuk was.. Nouja jij snapt wat ik wil zeggen ;)

    hier 3 jongens en ik kan t me helemaal voorstellen bij het idee
     
  7. cherrytomaatjes

    cherrytomaatjes Fanatiek lid

    30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Aah wat ontzettend leuk voor jullie, van harte gefeliciteerd!!:D
     
  8. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.461
    3.448
    113
    Ik snap helemaal wat je wil zeggen. Je leest zo vaak verhalen over gender dissapointment en dat maakt het bijna een taboe om te zeggen dat je een voorkeur hebt. En ja...ik had een voorkeur, maar dat wil absoluut niet zeggen dat ik teleurgesteld zou zijn als het weer een meisje was geweest.
     
  9. Basisuil

    Basisuil Fanatiek lid

    25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Ik vind dat voorkeur hebben ook wel mag.
    Alleen beide geslachten moeten wel net zo welkom zijn uiteindelijk.
    Als het bij ons een jongen was geweest had ik het nooit een dochter hebben ook even een plaatsje moeten geven. Maar dat is dan meer het beeld dat ik voor ogen heb, dan dat het om het kindje zelf gaat.
     
    Zonnestralen en wonderbaby1 vinden dit leuk.
  10. Fanne

    Fanne Fanatiek lid

    16 feb 2017
    2.882
    4.154
    113
    Ik begrijp wat je bedoelt hoor. Stiekem hoopten wij dit keer op een meisje en vooral mijn man. Ik heb een hele tijd niet geweten of ik überhaupt een derde wilde, dus nu het dit keer weer een jongen bleek te zijn, moesten we ook afscheid nemen van het idee ooit een dochter te hebben.
    Dat neemt overigens niet weg dat we niet heel blij zijn met onze derde zoon. Een meisje was alleen misschien net wat specialer geweest.
    En ja, we beseffen heus wel dat we al bevoorrecht zijn dat wel kinderen kunnen krijgen en dat anderen hier soms of heel lang op moeten wachten of nooit hun wens vervuld zien worden, maar dat staat in mijn optiek wel los van het feit dat je een wens mag hebben.
     
    Suzi98, Basisuil en Elsa86 vinden dit leuk.
  11. Snananas

    Snananas Actief lid

    20 nov 2015
    327
    380
    63
    Wat leuk!! Gefeliciteerd! Wat een rijkdom ook, 4 grote zussen :)
    Zelf mama van 4 jongens. Ze zijn zó leuk! :p
     
  12. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.006
    25.455
    113
    Ben ik het mee eens.
    Toen onze derde een meisje bleek vond ik dat toch wel heel erg leuk! Ik had geen voorkeur, maar in mijn toekomst heb ik altijd 2 zonen en een dochter gezien.

    Na 2 kinderen waren we klaar, ik zou nooit weten wat de derde zou zijn geweest. Een dochter kon ik me al helemaal niet voorstellen.
    Maar toen was ik opeens zwanger .. en was de baby een meisje!

    Tijdens de zwangerschap vond ik het spannender dan nu hoor. Ze je een meisje ja, maar net zoveel baby als een jongen. Het verschil is op dit moment niet super duidelijk of zo, haha
     
  13. Suzi98

    Suzi98 Fanatiek lid

    30 mei 2022
    4.209
    3.922
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Wauw zo bijzonder!! Gefeliciteerd
     
  14. Septembre

    Septembre Bekend lid

    19 jan 2021
    933
    1.295
    93
    Wat leuk voor je! Jongens zijn geweldig. Net als meisjes. Super leuk dat je het beiden mee mag gaan maken!
     
    Elsa86 vindt dit leuk.
  15. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Precies dat. Uit zelfbescherming zei ik dat het niet uitmaakte en dat ik dacht (dat dacht ik ook echt) dat ik weer een jongen zou krijgen, maar ze bleek een meisje. Keihard gehuild bij de echo (ook omdat ze 19 rondes op zich liet wachten, alles kwam eruit….) ik tegen m’n man: was het heel erg? (Dat ik zo brulde) hij: ja. (Hij doet niet aan politiek correct en sociaal wenselijk zeg maar :roflmao:)
    Super gefeliciteerd! Heel bijzonder! Jongens zijn fantastisch en zoals gezegd heerlijk tevreden met dingen met wielen of apparaten met knopjes en lampjes :)
     
  16. Glitterhartje

    Glitterhartje Fanatiek lid

    30 jan 2021
    2.111
    1.780
    113
    Wat ontzettend leuk! Gefeliciteerd en die kleine man treft het maar met 4 grote zussen! ♥️ Geniet van de zwangerschap
     
  17. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.347
    3.628
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!

    Hier vorig jaar december een meisje gekregen na twee jongens. Dat kon ik dus weer niet geloven en heb de gehele zwangerschap bij echo's om een check gevraagd :roflmao:
     
  18. Willemijntje19

    Willemijntje19 Fanatiek lid

    26 apr 2016
    2.356
    1.186
    113
    Vrouw
    Aahhh wat leuk! Van harte Gefeliciteerd!
    Bij ons bleek de 4e een jongetje na 3 meiden en dat vond ik ook zó bijzonder!
    Nu zwanger van de 5e en dat is ook een jongetje :). Goede zwangerschap gewenst!!
     
  19. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    @Elsa86 ik moet natuurlijk ook ff reageren, hoopte al zo dat je een baby met een slurf kreeg hihi na al die meiden. Wat mooi voor je, al was nog een meid ook weer heerlijk geweest, maar dit voelt vast als kers op de taart:D

    Super fijn ook dat het goed gaat.
    Hoe hebben de meiden gereageerd :D


    Hier ook kers op de taart na al mn jongens nu de laatste ook een gezonde dame.

    Gefeliciteerd lieverd
     
  20. 3musketierseneengirl

    3musketierseneengirl Fanatiek lid

    6 jan 2021
    2.254
    1.682
    113
    Vrouw
    O wat leuk. Hier ook zwanger van vijfde. 3 jongens toen een meisje. En nu is nog 4 weekjes geduld dan weten we wat dezebaby is
     
    Willemijntje19 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina