Hoi hoi, wie van jullie kon ook alweer foto's lezen. Graag zou ik willen dat iemand een foto van mijn zoontje van 6 weken wil lezen. Het is namelijk een huilbaby. We weten niet zo goed wat er in dat koppie van hem omgaat en willen een beetje weten hoe we het beste met hem om moeten gaan. Een tante van mijn man heeft ook al een keertje een foto van hem gelezen en daar kwam bepaalde info uit waar we ons wel in konden vinden, maar omdat we niet weten of dat is omdat ze die foto gelezen heeft of omdat we zelf of iemand anders die info gegeven heeft willen we het zeker weten, misschien dat een van jullie nog aanvullende info kan geven. Zal meteen een foto bijvoegen... Alvast bedankt!
idd was er een tijdje terug iemand, die had het heel druk en volgens mij speelde er ook wat prive. Ik heb haar ook niet meer gezien helaas. Zou ook graag een foto willen laten lezen nl. Hoop dat je een reactie krijgt
ja klopt, maar er was ook iemand die voor mij een foto heeft gelezen maar ze is niet meer actief hier , dus kan haar ook niet meer pb-en
Ik zie een heel oude wijze ziel die het heel vervelend vindt om weer baby te moeten zijn. Kan zich niet uiten, en raakt daar heel gefrustreerd van. Weet heel veel al, maar zit nu weer gevangen in een baby lichaam en kan al die kennis niet meer uiten. Zit vast. Advies wat ik je kan geven (buiten het reguliere cirquit om natuurlijk, eerst alles nagaan wat lichamelijk aan de hand kan zijn!) veel bij je houden en heel veel tegen hem praten. Na een tijdje (waarschijnlijk gaat ie heel snel/vroeg praten) gaat het beter en wordt hij waarschijnlijk een heel lief kind die je weinig hoeft te "straffen". Dit is wat ik erbij voel.....
thnx krijg er gewoon tranen van in mijn ogen als ik dit lees. in mijn zwangerschap is de opa van mijn man gestorven. weet niet of dat verband kan houden met die oude wijze ziel waar jij op doelt... en anders heb ik nog 2 andere opa's die gestorven zijn.... maar klopt idd wat je zegt dat ie wijs is, heb ik al van 2 anderen gehoord. veel praten heb ik net ook al gehoord . thnx meis voor je antwoord, doet me heel veel!
Wow, nooit bij stil gestaan dat je n.a.v een foto " lezen " weet wat er met je kindje aan de hand kan zijn. Hoop dat het je wat helpt !
ja he... vind het ook knap hoe ze het doen, doe ze het niet na . als je ten einde raad bent wil je alles proberen en dus ook foto lezen.. in de hoop wat wijzer te worden wat er met je kindje aan de hand is zodat je daar wat mee kunt doen.. en gelukkig heb ik veel antwoorden gekregen waar ik zeker wat mee kan.
@meranou: mag ik je ook pb-en? heb ook een topic hierover geopend vandaag, ben benieuwd wat jij zegt...
Ik heb hier een tijdje geleden foto's gelezen onder mijn oude naam (Dees68 ). Ik kreeg het toen inderdaad te druk maar er is na mij nog een topic over geweest. Ik lees momenteel niet meer, te druk en ik ben ook flink ziek op het moment
So, ik krijg kippevel van dat berichtje over de foto, wat er met het kindje aan de hand is. Vind het zo iets raars dat zoiets kan. En dan dat mensen ook nog kunnen zien wat er is.
@ Daantje85, bedankt voor je reactie. Fijn dat je er iets mee kunt. ik doe dit niet zo vaak, maar deze foto sprak zo mooi en er spreekt zoveel uit dit kindje, ik kon het gewoon niet laten! Heel veel succes en plezier met je kleine wondertje!
dank je voor het compliment! als je toevallig nog iets kunt lezen laat je het me dan weten.. alle info is welkom! zal zeker goedkomen hoor!
hallo meiden, ook wil ik nog even reageren. er zijn baby's die veel huilen en er zijn echte huilbaby's!! wat ik in mijn werkveld vaak tegen kom bij echte HUILBABY'S is dat er meestal iets medisch achter weg komt. Vaak zie je dat een baby dan ook stijf is en een voorkeurs houding naar links of rechts heeft. Een paar keer therapie om de spieren, werfels los te krijgen is vaak een goede oplossing. Ook kan een kindje allergisch zijn voor voeding zonder dat het lichamelijk te zien is. Tevens kan een baby ook nog reflux hebben zonder dat alle voeding terug gespuugt word, het blijft dan in de slokdarmpje zitten wat daar gaat branden en dus pijn gaat doen.
Helemaal mee eens! Mijn jongste dochter is ook een huilbababy en heeft idd reflux, koemelkallergie, voorkeurshouding, scheefligging enzovoort (alles veroorzaakt door KISS!)! Ze heeft 3 ziekenhuisopnamen gehad, totaal 7 weken lang en dit kwam eruit! Ook bij een osteopaat geweest en lopen nu nog bij de fysio. Mijn mening is dat een baby NOOIT voor niks huilt. Ik zou je het advies willen geven om er toch mee aan de slag te gaan (als je dat nog niet bent gegaan!) Baby's die zoveel huilen en niet lekker in hun vel zitten mankeren echt iets! Sterkte! En als je vragen hebt pb me maar TS! O ja, de foto doet me trouwens erg denken aan mijn dochter een paar maanden geleden. Die hele blik van ontevreden/niet lekker in haar vel! Hopelijk kun j er iets mee. Liefs ontzettendtrotse mama