Ik kan het gevoel van een derde niet van mij afzetten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sunnyflower123, 20 mei 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neskio

Neskio Fanatiek lid

5 mrt 2017
    3.323
    2.696
    113
    Vrouw
    NB
    Wat naar dat je een miskraam kreeg, dat kan natuurlijk, ik heb ander half jaar over de eerste gedaan met een miskraam en bbz. En ik kijk zeker tegen die tijd hoe het voelt maar voor nu denk ik dat ik op een gegeven moment dan toch zou stoppen met proberen als het weer zo'n tijd zou duren als de eerste keer. Misschien dat ik er op het moment zelf anders over denk. We gaan het zien !

2. Clur

Clur Actief lid

6 dec 2018
    177
    96
    28
    Vrouw
    Hier deels herkenbaar..
    Als jonge meid altijd geroepen dat ik 3 kids wilde.
    Op een gegeven moment werd dat bijgesteld naar 2.. waarom? Geen idee.. een bepaald ‘gevoel’ denk?

Uiteindelijk na de geboorte van onze 2e ook het gevoel gehad compleet (en dus klaar) te zijn.
    Op een gegeven moment de box de deur uit, kleertjes verkocht en/of weggegeven.
    Toen hij bijna 2 werd dan ook de babykamer verkocht.

Een tijdje geleden maakte mijn man weleens de opmerking, nog eentje dan.. van dat weleens kwam de opmerking steeds vaker.
    Op een gegeven moment ben ik gaan nadenken, want ook ik merkte dat ik lichtelijke jaloezie had naar gezinnen met 3 kids.
    En de kinderwagen, hier kan ik geen afstand van doen.. ook zo typisch..

Ik ben er dus wel achter dat ik het stiekem ook gewoon wil.. maar op een of andere manier was ik denk gewoon bang dat ik het niet zou kunnen ofzo. Te druk of ??
    Echter nu ik dus óók de gevoelens heb er toch nog eentje te willen, twijfelt mijn man toch wel.. dus hier nog de vraag of we er wel of niet voor gaan.

Hier kwamen de gevoelens voor een 3e dus pas later…

3. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    Hier was die wens er ook altijd wel, als mijn jongste wat ouder was. Maar toen ze 3 was voelde het niet het juiste moment voor ons , mijn moeder kwam te overlijden, corona kwam om de hoek kijken en opeens twijfelden we weer.
    Maart 2022 wilde we we ervoor gaan , snel zwanger helaas een lege vruchtzak met 8 weken wat nu 4 weken later bijna helemaal klaar is (laatste bloed verlies)
    Had al in mijn hoofd januari een kleintje erbij. Dochter 5 en zoon 7.
    Als het komende 4 maanden ergens raak is zijn ze alweer 6 en 8. Nu voel ik wel een beetje een druk terwijl ik die hiervoor nooit gevoelt heb. Ben zelf nu 33.

Deel Deze Pagina