vandaag een positieve test gehad ik ben echt zo blij.. we zijn pas 4 oktober begonnen met klussen dus zo snel had ik het echt niet gedacht maar o wat ben ik blij 2 jaar geleden 6 december 2008 teste ik ook positief bij mijn dochtertje.. erg leuk ze schelen dan echt 'bijna' precies 2 jaar !! wel denk ik er nu meer bij na dat het nog zo pril is en er nog vanalles mis kan gaan.. dat had ik de vorrige zwangerschap niet !! ik moet er nog even aan wennen omdat het zo snel gegaan is.. maar echt ik ben zoooooooooooooo blij.. heb veel moeite om niet iedereen op te gaan bellen nu haha
Nogmaals superrrgefeliciteerd meid!!! kan me voorstellen dat je t vd daken wilt gillen, maar ook beetje bang bent omdat t nog zo pril is....ik weet hoe je je voelt maar geniet er lkkr van en blijf positief denken! xxx
hoi.. Gefeliciteerd.. hier ook een 2de wonder onderweg... ben nu dan 5 weken en 2 dagen,maar ook erg onzeker.. heb last van een ongi gevoel,darmen op de hobbel,winderig en steeds steken in buik/lies.. kan me van de 1ste hier nix van herrineren,toen wisten we `t ook met 5 weken.. maar we zijn natuurlijk super blij en kan ook niet wachten om iedereen `t te vertellen...
Hieperdepiep!! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hier ook zwanger van een tweede wonder die 2 jaar en 3 maanden zullen schelen. En ja die onzekerheid, die ken ik helaas ook. Heb maar 1 tip gewoon genieten want je bent nu hartstikke zwnager!!
Gefeliciteerd!! Kan me voorstellen dat je het van de daken wilt schreeuwen. Hoop dit aan het eind van het jaar ook te kunnen doen!