Goedemorgen Ik ben zwanger!! Althans: de test is positief haha! Maar nu kan ik het haast niet geloven.. lijkt zo onwerkelijk. Het is een duidelijke tweede streep, dus we kunnen er niet omheen, maar toch blijft het nog even spannend. Mijn eerste zwangerschap is geeindigd in een miskraam. Dit wordt dus ons tweede kindje En nu hoop ik maar zo dat alles deze keer wel goed gaat!! Heb ook eens al een keer een vroege miskraam gehad. Dat hield bij mij in: een hele lichte teststreep op maandag en op de eerstvolgende zondag toch nog ongesteld. Deze keer heb ik een vrij duidelijke streep al! Omdat ik mijn ovulatie altijd voel dmv middenpijn, wist ik deze keer dat mijn ei 4 dagen later dan "normaal" gesprongen is. Morgen zit ik officieel op dag 14 ná mijn ovulatie. Normaal gesproken ben ik 11 dagen na mijn ovulatie al ongesteld. Mijn cyclus is dus niet doorsnee 8) Bij mijn vorige zwangerschap teste ik op dag 16 na mijn ovulatie. Die was toen ook heel duidelijk al! Hier is een foto van de test van vanmorgen http://www.mijnalbum.nl/Foto-P6QCBOZF.jpg
gefeliciteerd met je zwangerschap dat is een hele mooie duidelijke test! Ik duim voor je dat het kindje lekker blijft zitten. Geniet ervan Liefs brenda
Bedankt Brenda! Ik hoop dat jij ook snel zwanger mag zijn!! Veel succes met het fertiliteitsonderzoek. Lijkt me een zware en heftige periode..
Bedankt allemaal!! Ik ga er proberen om er gewoon vanaf vandaag van te genieten. We duimen dat alles goed blijft gaan! En ik hoop natuurlijk dat alle dames die graag zwanger willen worden snel zwanger zijn Liefs! @Mamamanuela: heb dat topic gezocht, maar kan het niet vinden.. heb je een linkje?