Ik kan het, ik kan het, ik kan het.!

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamabram, 15 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Supergoed van je! Succes! Blijf voor ogen houden waar je het voor doet en wat je ermee wint.. Meer tijd met je vrienden, familie en gezin :)

2. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Yes! Nog geen behoefte gehad.! Dat zal nog wel komen maar ik ben de eerste dag bijna door.

3. Nati

Nati Niet meer actief

Hoe gaat het, Mamabram?

4. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Whoohoo wat goed!!
    Ik ben ook gestopt na ongeveer 9 jaar roken, nu biijna 2,5 jaar gestopt! Ben nog steeds apetrots op mezelf, want wat was het moeilijk!! Dus onthoud dat hoe moeilijk het ook wordt, je kan het als je doorzet! Als ik t kan kan jij het ook:) Maak er een wedstrijdje van met jezelf, zo werd t voor mij zelfs 'leuk' na een tijdje! Tel de uren, dagen, weken ipv maanden als dat je een sterker gevoel geeft!

5. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Topper! Zet hem op!

6. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Super!!
    Ik ben nu al 1 jaar gestopt, toen ik wist dat ik zwanger was ben ik cold turkey gestopt, als ik niet zwanger was geweest had ik zeker weten nog steeds door gepaft. Heerlijk om rookvrij door het leven te gaan!
    Je zult merken dat jij het ook heerlijk gaat vinden om niet meer te roken, en die moeilijke momenten....tjsaa die zijn er nog wel eens maar met 30 seconden zijn die weg!
    Je kan het!!

7. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Ik vind het vreselijk om rookvrij door het leven te gaan...
    Waarom? Omdat het zo verschrikkelijk stinkt als een ander dan rookt! Ik heb nog nooit binnen gerookt ivm de kids alleen ik ben dus zo'n vreselijke anti roker... Altijd gerookt en als ik niet rook dan zal ik iedereen wel even vertellen hoe slecht het is, hoe het stinkt en hoe bizar het is dat je je kids daaraan blootstelt! Erg he.... Het is zo hypocriet!

On topic: Heel veel succes!!! En idd je kan het!!!!

8. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Het gaat vrij goed! Ik probeer ervoor te zorgen dat ik zo min mogelijk in de buurt kom van mensen die roken.

Ik ga bijna nooit uit of uiteten, dat maakt het ook makkelijker.

Ik vind ook iedereen stinken, ik ruik op een km afstand al of er iemand heeft gerookt.!

Maar het is heerlijk, stink vrij door het leven.

9. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Wat ontzettend goed van je!!! *maakt diepe buiging* :)

Deel Deze Pagina