Hebben jullie ook zoveel moeite met...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door AnnaCF, 14 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Je hand op de knip houden?

Ik moest vandaag even in de v&d zijnnen ik dacht wat the heck ik ga even bij de babykleertjes kijken. En Omg zoveel super leuke kleertjes die normaal 30 of 40 euro waren en nu maar een paar euro. T is natuurlijk van de zotte als je 6 weken bent om al te gaan shoppen voor de baby maar had toch bijna een hele stapel kleertjes meegenomen, ;)

Is dat ook een zwangerschapskwaaltje? :D:D

2. Brisje

Brisje Actief lid

15 jan 2014
    238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas herkenbaar... Sinds ik zwanger ben heb ik de tik alles overal zo goedkoop mogelijk vandaan te halen, maar... Dan wel van de merken die ik hebben wil.. Dus joolz,baby's only, twf, jollein alles nieuw maar altijd goedkoper dan de adviesprijs. I love it en ik kom er mijn tijd mee door Hahaha

Klinkt alsof ik tijd en geld over heb absoluut niet, ben student en heb gister mijn eindversie van mijn scriptie ingeleverd maar het is mijn manier om met mijn zwangerschap bezig te zijn buiten lezen, praten en fantaseren over baby's

3. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeel herkenbaar!! Vreselijk kwaaltje vooral voor je knip ;) maar heerlijk is het wel haha.
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

4. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Herkenbaar, maar ik durfde het zo vroeg niet.
    Was altijd bang dat het misschien ongeluk bracht.
    Stom bijgeloof hè....

5. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Haha dat heb ik ook. Heb dus ook niks gekocht. ;) maar was wel bijna over stag...

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Jup en helemaal nu ik weet dat het een meisje is... Ik word helemaal gek in die winkels :):D

Deel Deze Pagina