Hai meiden, Gisteren een echo gehad bij de gynaecoloog en ze wilde wel even voor ons spieken naar het geslacht. Tja.. het heeft ons eigenlijk alleen maar een beetje onzeker gemaakt want.... Ze zag iets tussen de beentjes zitten, maar dat vond ze toch wat te klein voor een piemeltje, maar ze zag ook 3 streepjes. Nu gokte ze wel op een meisje, maar ik blijf me toch afvragen wat ze dan zagen tussen de beentjes. Ze zei wel dat ik nog niet moest gaan roze verven. Als de navelstreng ervoor zou zitten zou je de 3 streepjes toch ook niet zien lijkt mij? Helaas geen foto ervan, maar ben wel benieuwd of meerderen dit ook hebben gehad en wat het uiteindelijke geslacht dan was.. Groetjes!
Hetgeen wat tussen de beentjes kon zitten is de navelstreng en dan zie je dus niks dus ook geen 3 strepen. Zou het laten voor wat het is, en het loslaten en idd niks gaan verven of kopen
hier ook geen streepjes gezien of een piemeltje, alleen een navelstreng tussen de beentjes met 15.3 weken. Dus tja, wat Smiley zegt, loslaten, en wachten op de volgende echo! succes
wat jammer dat er nu die onzerheid is.. 17weken kan nog te vroeg zijn om het duidelijk te zien. en het schijnt dat jongen vaak beter te zien is dan een meisje. dus wellicht toch een meisje? maar wat zagen jullie dan tussen de beentjes...... als het navelstreng was kon je idd ook niet die 3 streepjes zien.. heel jammer. hopelijk ligt die navelstreng bij de volgende echo aan de kant en is het overduidelijk!
Hier hebben we alles gezien... balletjes, piemeltje, schaamlipjes en drie strepen... We denken het nu wel te weten maar helemaal 100% zeker zijn we niet.