Hallo, Wie van jullie is er zwanger en gaat trouwen? Hebben jullie bewust gekozen om zwanger te trouwen of niet? Ik ben nu ruim 9 weken zwanger en ga over een maand (18-05-07) trouwen. Ben gisteren mijn jurk weer wezen passen en die zat nog perfect. Over drie weken moet ik weer terug om te kijken hoe mijn jurk dan zit maar ze verwachten geen problemen. Wij hebben er wel bewust voor gekozen om zwanger te trouwen
Heej tazz... Wij zijn inmiddels al een jaar bezig om zwanger te raken, dus eigenlijk zat het min of meer al in de planning zwanger te zijn Maarre we hebben er wel voor gekozen voordat er een eventueel kindje zou komen, getrouwd te zijn. Op 17/8 gaan wij trouwen...
hoi, gefeliciteerd met je zwangerschap en aankomende huwelijk! ik ga vrijdag aanstaande trouwen heb daar niet bewust voor gekozen ik kwam er in december achter dat ik zwanger was en we hebben een aantal maanden daarna besloten te trouwen waren het zowieso wel van plan maar wouden liever nog even wachten maar omdat ik zwanger ben iets eerder heb je daarna ook niet zoveel extra kosten met op naam zetten enzzoo...
He Wendy, Dan hoop ik voor je dat je zwanger bent voor je gaat trouwen. Vind het wel iets speciaals om zwanger te trouwen. Ik heb verschillende meningen er over gehad maar ik heb er nog helemaal geen spijt van. Tycoon, Ik wens jou een hele mooie dag vrijdag. Ik hoop dat het een dag word die je wenst te krijgen. Geniet ervan en alvast veel geluk met zijn drieetjes.
Hey meid, Wij gaan op 20 juli trouwen en tegen die tijd ben ik ruim 5 maanden zwanger, ik vind het niet erg, integendeel! Bij ons stond het al 1,5 jaar vast dat we gaan trouwen op 20 juli aanstaande.... Liefs van mij
He Fem, Wij hadden het ook al een poos in de planning om te gaan trouwen. En we hebben eerst getwijfeld of we zouden stoppen met de pil nog voor het trouwen. Ben echt super blij dat we er toch voor hebben gekozen en tegen de tijd dat we nu gaan trouwen ben ik bijna 14 weken. Dan ben ik vast nog niet zo heel dik. haha Het leuke is wel dat we 18 mei gaan trouwen en ik op 18 november ben uitgerekend. Het zou nog veel leuker zijn als ik op die datum beval van ons eerste kindje.
wij zijn getrouwd toen de kleine 7 mnd was.... hij heeft me 31december 2000 (00.00uur) gevraagd met hem te trouwen, toen was ik dus net (november) bevallen van de 2e en dat was al een hele schok omdat hij altijd zei nooit te willen trouwen ook niet voor kinderen... en juni 2001 zijn we getrouwd toen was de kleine dus net 7 mnd.... had het ook niet nodig gevonden om speciaal voor de kleine te moeten trouwen..... liefs smoekie
wij zijn getrouwd vanwege onze kinderwens. anders hadden we het misschien wat later gedaan, alhoewel ik achteraf gezien erg blij ben dat we het toen hebben gedaan, zo'n mooie dag en daarna ook dagen gehad! wij vonden het prettig om op deze wijze alles in een keer geregeld te hebben en er dan ook een mooie dag aan over te houden. tevens hadden wij toch wat nare verschillen tussen ger. partnerschap/samenlevingscontract vs huwelijk gehoord, al zou dat niet zo mogen zijn, dus toen was het voor ons heel simpel! alvast heel veel plezier met het toeleven naar de dag en een hele mooie dag gewenst!
Ik ben 3 juni uitgerekend en we gaan 27 juli trouwen. Dus hoop dan weer fris op de benen te staan... We wilden eerst ervoor trouwen, maar hebben er voor gekozen om de te wachten. Kan de kleine ook op de foto en kan ik de dag wat beter aan. Britt
Gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk en met je zwangerschap natuurlijk! wij zijn getrouwd toen ik 5 maanden zwanger was. We hebben besloten om te gaan trouwen toen we al wisten dat ik zwanger was. Ik vond het wel heel bijzonder zo met z'n drieeen!
Wij zijn ook mede vanwege onze kinderwens getrouwd, Helaas mochten wij niet zwanger trouwen, aangezien ik nog steeds niet zwanger ben. Wij zijn op 20 februari dit jaar gertouwd wij kende elkaar toen precies 3 jaar een speciale datum dus. Ik was ruim een week overtijd en werd op mijn trouwdag ongi Maar we hadden wel een fantastische dag hoor. Greets Beeb
Wij gaan ook trouwen als ik 6,5 maand zwanger ben. Eigenlijk al wel besloten (vlak) voor ik zwanger raakte maar toen waren we een beetje lui met regelen/twijfelen hoe we het wilden doen, nu is er een deadline dus kunnen we opeens beslissingen maken .
op naam zetten kost niks hoor! wij willen trouwen als we genoeg geled hebben. daarom hebben we nu alles goed geregeld. zonder kosten in 20 minuten tijd. na de bevalling nog een keer 30 minuten en geen kosten en klaar zijn we. Wij trouwen over een aantal jaren, met onze kinderen als bruidsjonker en bruidsmeisjes
Wij zijn 14 maart getrouwd, ik was toen ongeveer 16 weken zwanger. Ik vond het heel erg speciaal dat de kleine er ook een soort bij was. in mijn album staan wat foto's
Hoi Hoi, Dat je gaat trouwen omdat je zwanger ben tsjah ik vind het nogal ouderwets eigenlijk... maar ik zou het ook wel willen, maar niet op de snelle manier en dat doen veel mensen wel omdat het dan " makkelijker en goedkoper " zou zijn ivm de naam ed. dat is natuurlijk wel grote onzin of niet soms? Wij hebben bij de gemeente dat al geregistreerd en uhhh dat was volledig gratis hoor. Het is maar net hoe je het doet lijkt mij.... Ik ga wel over 4 jaar trouwen dan heb ik het geld er weer voor en kan ik op de manier trouwen zoals wij dat willen.
Wij zijn in januari getrouwd. De plannen waren er toch al dus waarom niet nu voor de kleine geboren wordt. Zodat we als gezinnetje een achternaam hebben. Er waren toen wel menssen die dachten dat de beeb een foutje was, maar dat was dus niet.
Wij zijn bewust sneller getrouwd dan eigenlijk de bedoeling was. Dus zwanger getrouwd Dan is alles maar gelijk geregeld en klaar voordat de kleine er is Zie mijn album