Passagiersvliegtuig Air Algerie verdwijnt van radar | nu.nl/buitenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
De derde al in korte tijd, las gisteren ook al iets over een transasia airways dat is gecrasht. Pfff...eng allemaal.
verschrikkelijk... en wij gaan in sept naar turkije, t wordt steeds enger om te vliegen lijkt het wel... bahh, weet niet of ik nog wel durf
Oh wat erg zeg! Waar gaat dit heen allemaal? Ik blijf dit jaar fijn in Nederland en ga wel met de auto op vakantie. Mijn ouders vliegen in oktober naar Turkije... Hoop dat er geen vliegtuigen meer verdwijnen of neergeschoten worden want dit gaat echt werkelijk nergens meer over.
Bah. Gaat wel lekker zo. 2 dagen terug ook al een in Taiwan waarvan 50 mensen zijn overleden. Nu deze... Ik weet dat het onzin is om bang te zijn voor vliegen. Maar krijg er wel de kriebels van.
Weer gewoon! Normaal is het zo dat als er een ramp gebeurd je voorlopig weer ff "veilig" zit maar dit is al de derde in zo'n korte tijd.... Wij blijven fijn in Nederland, ff geen gevlieg voor ons!
Vreselijk weer! Ze zeggen toch altijd, een ongeluk komt in drievoud. Laat dit dan maar de laatste zijn...
Wat erg, veel sterkte voor de nabestaande van alle rampen van de afgelopen week. Maandag vertrekken wij naar Turkije, de allereerste vliegvakantie ooit, krijg toch een beetje rillingen.
De derde alweer, en vergeet de twee straaljagers niet die zijn neergehaald boven het rampgebied in Oekraïne...
Vreselijk zeg Ik vind het op z'n zachtst gezegd toch wel erg opmerkelijk dat dit allemaal in een erg kort tijdsbestek is gebeurd. Toeval of niet, ik weet het niet...
Ik ook hoor. Ben echt zo'n schijtluis die achter in de rij gaat staan zodat ik dat vliegtuig maar niet in moet. En als ik er dan weer uit mag zitten de deuken in m'n leuning van het knijpen. Maar bedoel meer als er wat mis gaat gaat het goed mis. Alleen de kans dat het mis gaat is niet zo groot. Elke dag vliegen er duizenden vliegtuigen over de hele wereld. Zelfs al zouden er nog 5 neerstorten deze week is vliegen nog veiliger dan de auto. Al begin ik wel een vermoeden te krijgen dat treinen veiliger worden dan vliegtuigen