Wat is nou de beste tijd om een ovulatietest te doen? Ik lees steeds niet 's morgens, maar op mijn werk wordt het lastig gezien ik ook steeds lees dat je een paar uur niet moet drinken en plassen...maar voor mijn werk ben ik de hele dag met mensen in gesprek en thee aant leuten (ben een theeleut die daarvoor betaald krijgt) Dus dat wordt een beetje lastig... What to do???!
En als je nou smorgens doet en dan niet met de eerste urine maar de tweede??! Dan is het ook niet zo erg geconcentreerd meer deed ik ook Altijd
Dat doe ik momenteel ook.. Als ik wakker word ga ik meteen ff plassen. Vervolgens duik ik soms nog even terug in bed. Met het tweede plasje test ik dan 1 a 2u later. Meestal rond half 9. Ook kun je misschien na je werk testen? Op het werk nog even gaan plassen voordat je gaat. En dan 2u later testen.
Boesje, daar heb ik ook verschillende meningen over gehoord! Hoor toch vaker dat beter is van niet, plus ze zijn reteduur hahaha Thnx voor de antwoorden ladies!
Ik deed het rond 10 uur of 13.00 als ik merkte dat me test opliep en donkerder werd 2x daags zodat ik me piek niet mistte Heb overigens nooit eerst paar uur niet gedronken...
Ik vond dat ook altijd zo lastig. Ik had gelezen dat rond t middag uur t beste was. Dus ik deed t om 12:00 en als een streep gaf uit t werk thuis nog een keer, rond een uur of 19:00. Wel opletten dat je niet te veel drinkt van tevoren
hier altijd rond 11 uur...ik heb gemerkt dat dit HET beste tijdstip voor mij is om te testen, in de avond (zelfs na een paar uur plas ophouden) is de test licht en de volgende dag om 11 uur weer donkerder. Ik zet de digitale CB altijd pas in als de test streep flink donker wordt.