Hoi Meiden, Ik mag vanaf vandaag officieel hier aanmelden, want ik ben zwanger! Ik heb twee IVF pogingen gehad en 1 IUI. Uiteindelijk ben ik van mijn IUI zwanger! Ik ben nu precies 4 weken en 2 dagen! Het is nog zo onwerkelijk allemaal. Ik gisterochtend namelijk bruinverlies. Dat heb ik altijd voor mijn ongi, dus ik dacht dat 'ie door zou zetten. Ik heb last van steekjes aan de zijkanten van mijn baarmoeder/eierstokken. Ik ben zo blij! Ik weet onderhand veel van zwanger worden ivm de MMM, maar van zwanger zijn weet ik niks haha! Dus ik hoop veel wijzer hier te worden! Liefs Nikkie
super Gefeliciteerd zeg! Werd je IUI omgezet in IVF? Wat apart zeg, dat het met de IUI gelukt is! Geniet van je zwangerschap! Elmo
Thankx meiden, Ja ik had eerst 2 IVF pogingen. Dat was afhankelijk van hoeveel follikels er groeide. Dit was eerst erg veel, vandaar IVF. Afgelopen cyclys groeide er maar 1, dus werd het IUI. We zijn zo blij!
Een wens in vervulling gegaan. Een droom wat uitkomt. Een verlanging wat gestilte word. Een vraag wat beantwoord word. Een wacht waard ook al was die heel lang. Van harte gefeliciteerd. Slaapzak