Maar vanmorgen heb ik positief getest. Ik ben zwanger! Geloven doe ik het nog steeds niet helemaal, en ik hoop zó dat het deze keer wél goed gaat. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! (Sorry, moest er even uit!)
Jusi gefeliciteerd! ik schreef ook mee met juli mama`s 2008 maar toen een ma gehad (goudvis heette ik, heb nu een nieuwe nick) Super dat je zwanger bent, wij zijn sinds september weer begonnen voor een beeb hebben even een lange pauze gehad.
Oh meis, ik heb al een tijdje lopen zoeken naar nieuwe posts van jou, omdat ik zo benieuwd naar je was! Maar ik had dus op Goudvis gezocht. Hoe is het verder? Thnx voor de felicitaties trouwens, en de rest ook.
Gefeliciteerd meid.. Ik weet ook sinds vanmiddag dat ik zwanger ben! Echt zo geweldig, lijkt allemaal wel een droom....... Maar vanaf het begin genieten zeggen ze he?!?!?!? Geniet ervan...
Ja ik was het ww vergeten en de mail die ik daarvoor had gebruikt bestond ook niet meer laatst toch nog het ww gevonden maar ik had deze al aangemaakt... Hier gaat het verder goed na een vrij lange pauze na de mk i.v.m aankopen huis en nieuwe baan zijn we dus in september er weer voor gegaan en hopenlijk is het raak deze maand had een positieve ovu test en goed geklust dus ben benieuwd... vond het wel moeilijk hoor toen juli naderde, hoe vond jij dat? Jij hebt nog best een lange nasleep gehad na de mk vind het echt super dat je nu weer zwanger bent, wie weet als ik het ook ben kunnen we weer in dezelfde maand mee kletsen. Hoe voel je je? al symptomen? pff en de angst dat het weer mis zou gaan dat hou je toch niet tegen maar gaan gewoon van het positieve uit en een mooie beeb in 2009 de meesten zijn al weer zwanger of inmiddels bevallen van de ex-juli mama`s. groetjes goudvis