Na 3,5 jaar, waarvan een groot deel in MMM (LEO en Clomid)... gebeurde het vanochtend: de test zei zwanger... nu 4 weken en 2 dagen dus... heel pril.. wat dat betreft ook wel dubbel: natuurlijk enorm blij, gevoel van onwerkelijkheid, maar ook wel bezorgd.. zoveel verhalen hier gelezen in de afgelopen jaren waar iets mis is gegaan... Duimen dus en proberen te genieten.. Chrizzzy
Gefeliciteerd! Probeer ondanks alle negatieve verhalen toch lekker te genieten van je zwangerschap! Het gaat veel vaker goed dan fout!
Dank jullie allemaal! Groet Chrizzzy ps. mijn lief zit nu uitgebreid te bestuderen wat ik wel en niet mag en wat er goed voor me is
Doet hij wel solidair met je mee, met wat je niet mag en wel mag? Hihi. Ik weet Kris nog, die ging voor mijn neus een stokbroodje filet american eten
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Laat je niet gek maken hoor door de vele verhalen. positief blijven denken en probeer er toch maar lekker van te genieten. groeten Peet
Helaas doet hij zelf niet mee.... zat gister toen we gingen lunchen uitgebreid aan een broodje carpaccio...