Zie ik het nou verkeerd of...? Willen jullie aub meekijken?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by CurlyWurly84, Dec 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. CurlyWurly84

Oct 14, 2012
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!

Ik heb een aantal symptomen waar ik mijn vinger niet op kan leggen.
    Ben een ochtendmens. Maar de afgelopen 3 dagen lig ik al om 09:30 voor pampus en word ik pas om 09:30 de volgende morgen wakker:(...! Vond dit zo maf.
    Vanochtend voelde ik me zo brak en niet mezelf. Dus ik dacht, doe gewoon een test. Mijn NOD is de 27ste dus test 5 dagen van tevoren. Erg vroeg, ik weet het.
    Na 5 minuten was de test spierwit dus had 'm gelijk weggelegd. Toen ik weer de keuken in liep zag ik ineens dit....!
    Wat denken jullie? Zie ik het niet helder door de vermoeidheid of zal het toch zo zijn?

Heb twee foto's geupload.

Groet, Curly

Attached Files:

2. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,848
    0
    0
    ik heb mijn scherm erop uitvergroot maar zie helaas niks, sorry

3. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

Mar 14, 2011
    1,026
    0
    0
    brabantse land
    Ik zie heel vaag iets.
    Maar je zegt dat je terug de keuken in bent gegaan is het niet een indroogstreep?

Misschien over een paar dagen nog een keer testen?

4. kwebbelengel

kwebbelengel Niet meer actief

zou over een dag of 3 nog is testen, 't zou kunnen, maar tisvoor mij ook vaag.

succes

5. CurlyWurly84

Oct 14, 2012
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties!

Had de test na 5 minuten in de keuken gelegd. Kreeg 5 minuten daarna honger (haha!) dus mijn oog viel er weer op. Het is een test van Sensitest en die zijn na 10 minuten klaar dus kan geen indroogstreep zijn, toch? En toen zag ik vaag wat. Het is heel licht maar heb ook super vroeg getest natuurlijk.
    Over een paar dagen maar weer testen en kijken wat er dan uitkomt.;)

6. lely27

lely27 Niet meer actief

Je kan er een paar drupjes water op doen. Word hij duidelijker dan is het geen indroogstreep, verdwijnt hij dan was t dat wel

Ik denk ook heel licht iets te zien.. Zo begonnen mijn testjes ook ;)

7. CurlyWurly84

Oct 14, 2012
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Lely 27!

Het is inderdaad een heel licht streepje. Heb 'm al in verschillende lichtsoorten gehouden maar blijf t zien.

Mag je er water op doen? Zal het zo even proberen. Dus bij jou waren ze ook zo licht in het begin?

Wanneer wordt de test dan donker? Is het het beste als ik ruim na mijn NOD de volgende test doe?

Wat raden jullie aan?

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik zie wel iets,.....

Maar jij zegt de test in na 10 minuten klaar dus kan geen indrogers zijn. Maar indrogers komen juist na aflees tijd hihi

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Over 2 dagen weer testen dan zal je streep duidelijker moeten zijn
    .....

10. CurlyWurly84

Oct 14, 2012
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, dat is ook zo. Er staat op de verpakking dat de test binnen 5 tot 10 minuten 'klaar' is maar dat hij na 30 minuten ongeldig is...?!

Nou, t was zeker geen dertig minuten! Erg vage beschrijving van Sensi.
    Ga over een paar dagen maar weer testen. Zou wel een leuk cadeau zijn net zo voor kerst:D!

Let's hope and pray!

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahah ja als de streep roze is zit het vast goed!
    Ja tussen de 10 en 30 minuten in dan?? Hahaha dan mag het wel?

Gek....

Succes hoor!

12. CurlyWurly84

Oct 14, 2012
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, maf toch?! Wat is dat nou voor grens? Hihi!

Heb er net water op gedaan en de vage lijn verdwijnt niet!
    Oh, durf echt niet té enthousiast te zijn...

Ik zal het zien. Zodra ik de andere test gedaan heb laat ik het weten!

13. bloem29

bloem29 Actief lid

May 19, 2012
    138
    0
    0
    Hoi Curly Wurly
    Toevallig ik heb vanochtend precies hetzelfde gehad! Ook sensitest
    En ik zie je streep ook! Wel eens waar niet duidelijk maar het is echt hetzelfde als bij mij. Ik heb alleen vanochtend heel vroeg getest en zag meteen de duidelijke controle lijn dus dacht weer niks. Ben ook veel te vroeg met testen zit op dag 25 en heb dag 28 NOD.
    Toen ik daarna weer op badkamer kwam (was wel meer dan twee uur geleden dacht ik huh ik zie een streep.
    Het kan dus een droogstreepje zijn het enige wat er op zit is helaas wachten om over twee dagen weer een testje te doen misschien is hcg dan gestegen. Het zou natuurlijk als het zou zijn heel pril zijn kan natuurlijk nog vanalles gebeuren normaal test je natuurlijk niet zo vroeg.
    Het zou wel echt fantastisch zijn. Zijn een jaar bezig.

Spannend houd me op de hoogte!

14. Anzza

Anzza Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    2,345
    0
    36
    drenthe
    Ik zie hem ook hoor! Super spannend! Zou inderdaad een erg mooi cadeau zijn voor kerst :) Ik duim mee!

15. CurlyWurly84

Oct 14, 2012
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bloem29: Wat grappig! Jij hebt ook gewoon een dag na mij je NOD! Super spannend he? Ik ben bang voor teleurstelling, dat het gewoon een valse test is. Maar heb wel vaker een zwangerschapstest gedaan en daar zag ik dus never nooit een tweede streepje in. Bleef wit, kwam ook nooit een indroogstreep op. Dus ben heel benieuwd! Ook voor jou! Heb je een foto? Zou leuk zijn! Lopen we gelijk op, hihi!

@ Anzza: Ja zie jij hem ook?! Wat cool! Er zien meer vrouwen niet dan wel een streepje op mijn foto's dus ben misschien toch niet gek (haha!)?
    De tijd zal wel voorbij kruipen tot de 27ste:$!

16. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Spannend hoor!
    Ik zie ook iets:D

17. CurlyWurly84

Oct 14, 2012
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow! Bedankt voor het kijken Melanie1986!
    Krijg het spontaan warm van jullie reacties, hihi!

18. bloem29

bloem29 Actief lid

May 19, 2012
    138
    0
    0
    Hey

Heb een foto maar staat op mijn tel. Ziet er echt hetzelfde uit als bij jou. Ik dacht ook echt dat ik het eerst niet goed zag en het wilde zien maar je ziet echt een heel licht streepje. Ik ga dadelijk nog even water er over doen wat iemand vertelde op jou reactie. Want het kan natuurlijk een indroog streepje zijn. Ik zit nu 3 dagen voor NOD. Vrees dat er niks anders op zit dan afwachten. Moet eigenlijk niet googlen maar heb ik toch gedaan las ook weer ergens dat wanneer je eicel bevrucht is dat je lichaam dan al hcg aanmaakt. Ik heb een te dun bms. Dus mocht het wel zo zijn dan is het wel nog even spannend of het blijft zitten.

19. CurlyWurly84

Oct 14, 2012
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bloem29: Wat is BMS?
    Ja het blijft spannend he? Heb je vaker testen gedaan van Sensitest? Gaven die ooit een streepje aan? Deze testen zaten bij mijn ovulatietesten, gratis.
    Ik doe ze altijd van 2v5. Ik ben echt zo benieuwd. Voel ook dingen die ik anders nooit gevoeld heb. Er zit inderdaad niets anders op dan geduld te hebben.
    Laat je het weten wat de uitkomst is over 3 dagen?:D
    Hoop het zo voor ons.

20. bloem29

bloem29 Actief lid

May 19, 2012
    138
    0
    0
    Hoi dat betekent baarmoederslijmvlies. Wilde idd net nog reageren dat ik nog nooit een tweede streepje gezien heb. Had ze nog wel eens laten liggen en als ik dan thuis kwam van het werk was er niks te zien hoe goed ik dan ook keek. Ik gebruik ze altijd van sensitest.
    Spannend ....

Share This Page