hoi meiden, ik wou nog niet testen, maar ik heb het toch gedaan.... eerst met een ovulatietest, en die was positief. ik dacht nog, zegt niks, ik test morgen met kv. maar....ik kon me toch niet inhouden en heb getest. en er staat een lichtrose streepje! binnen 5 minuten stond ie er. ik ben voorzichtig blij. de vorige x dat ik zwanger was, ging het helaas mis met 5w2d. moeilijk te zien op de foto, maar wel heel duidelijk zo. [ en in negatief
Wil je niet pesten ofzo, maar zo'n test heb ik vaker gehad en was toen helaas toch niet zwanger. Zou even wachten met blij zijn totdat er een duidelijker streep staat.
dank jullie wel! op 8 januari geeft ff mijn vermoedelijke eisprong aan. alleen had ik die dagen totaal geen symptomen van een eisprong. die had ik vóór 3 januari wel. ik dacht aan mijn lijf te voelen dat ik een eisprong zou krijgen, want ik had draderige afscheiding, heel veel buikpijn (anders dan nu), baarmoedermond hoog en zacht, en zere tepels naderhand. dus vooralsnog ga ik uit van 3 januari en dan zou ik dus op 12 dpo zitten. de vorige x heb ik op 14 dpo knalpositief getest.
Spannend joh!! Ik duim heeeeel hard voor je mee voor een plakbeeb...voor nu alvast een voorzichtige felicitatie!! Het is je ontzettend gegund!!
@mamavan3boys, ik hou zeker nog een slag om de arm, gezien de vorige x. ik wacht het af, maar tot nu geen enkel teken van een naderende menstruatie. normaal heb ik altijd zere borsten aan de zijkant een paar dagen voor die tijd, nu helemaal niks. ik loop al wel sinds 8 januari met menstruatiepijn rond. normaal had ik altijd een lf van rond de 10 a 11 dagen en verlies van bloedstolseltjes vanaf 8 dpo ongeveer. en nu nog niks. dit is de 1e ronde na het stoppen met de pil afgelopen dec.
Er zit een beginnetje zo te zien! Al vind ik een test pas echt positief als de 2 strepen er duidelijk staan maar als ik deze test zo zie gaat dat wel gebeuren! Voorzichtige felicitatie dus ook van mijn kant!!!
dank jullie wel. de test in in werkelijkheid ook een stuk duidelijker als op de foto. met een paar dagen nog eens weer testen hihi!
Ohh wát spannend!! Voorzichtig gefeliciteerd! De test wordt vast en zeker duidelijker Beebje hou je goed vast!!