Nou ik ben weer zwanger, en heb een dochter van 16 weken oud. Oeps en jeee tegelijk, foutje van de pil en superzaad. Maar altijd welkom
Wouw.. snap dat het niet helemaal gepland is. Maar gefeliciteerd! Word je kleine meisje nú al een grote zus!
Ten eerste gefeliciteerd!! Ik ken ook iemand die zo snel na haar eerste weer zwanger was..bij hun was het wel de bedoeling dat ze vrij snel nog een broertje of zusje voor hun eerste kindje wilden.. Maar dat het zo snel ging hadden ze niet verwacht, nu zit er maar dik 1 jaar tussen. In het begin vonden ze het heel erg wennen maar ze waren al gauw heel blij En de mannetjes zelf vinden het ook superleuk, doen alles samen.
hier binnen 3 maanden weer zwanger ook super zaad en slechte pil denk ik. mijn zoontje is nog geen jaar als de baby komt. en ik heb nog 2 kids van dan 4 en 6 jaar oud.vind het super was niet helemaal de bedoeling maar dit kindje wil heel graag bij ons zijn.en is ook meer dan welkom proficiat en geniet van je kleine gamba haha
Gefeliciteerd! Mijn zusje was uitgerekend van de 2de op de eerste verjaardag van de 1ste, uiteindelijk besloot mijnheertje toch een maand eerder te komen. Het zal even doorbijten zijn maar voor de kinderen is het wel super leuk!