hoi hoi sommige kennen me vast al van mijn vorige vraag op de forum kan ik zwanger zijn? en jaja het is echt zo ik en mijn ventje krijgen ons eerste kindje. we zijn echt helemaal blij en genieten er vol op van maar zijn toch ook wel benieuwd wat er allemaal op ons staat te wachten. zeker het vertellen aan onze ouder pfff dus handige tips zijn graag welkom ook over het informeren naar je ouders toe hihi
jaa nog al zijn ouders zullen niet zo moeilijk reageren maar de mijne zijn nog al zo van is het niet allemaal te snel enzo omdat ik en mijn vriend pas 3 maanden samen zijn en zullen dan denk ik niet zo happy reageren dus ja daar zie daar best tegen op
Tja, 3 maanden is niet lang, maar als het goed voelt, accepteren je ouders jullie baby ook, toch? Wij gaan het as vrijdag aan mijn ouders vertellen, hebben een hartje gekocht met slabbetje; jullie worden opa&oma en babysokjes, ben benieuwd
aah lady N das geweldig idee echt leuk ik zit te denken aan dat ik ze de eerste echo foto laat zien met een kaartje erbij of met de verjaardag van mijn oma dan is iedereen er. en ja we houden echt van elkaar en als we niet er voor kozen hadden we het wel veilig gedaan maar we hebben allebij de leeftijd er voor en het voelt idd super goed
Gefeliciteerd!! Goede bekende van me was ook na echt maar een paar maandjes samen in verwachting, zij zijn ondertussen 20 weken onderweg. Alle ouders reageerden wel wat geschrokken omdat ze het gewoonweg niet zo snel verwacht hadden maar puntje bij paaltje zijn ze nu volledig gewend en zijn de opa's en oma's in spe ook helemaal happy Geef ze even wat tijd er aan te wennen dan komt het vast helemaal goed! Veel plezier met vertellen in ieder geval!
zo even weg geweest van hier maar wil even laten weten dat we maandag onze kleine voor het eerst gaan zien bij de verloskundige spannend!! kan niet wachten als ik de foto heb zal ik hem bij mijn profiel zetten hihi
nou dames vanochtend bij de verloskundige geweest en ja wel het is nu echt echt we hebben ons wolkje gezien nog heel klein met een hartje kloppend en wel en volgend de verloskundige ben ik nu 6 weken en 2 dagen dus moet nog even de baner aanpassen foto van de echo komt nog er op