ben vandaag precies 5 weken zwanger het was een ongelukje heb gister test gedaan met 7 dagen over tijd maar we hebben besloten het kindje te laten komen een abortus kan ik niet dus het kindje is welkom Youame krijgt een broertje of zusje in julli 2008
ben vandaag precies 5 weken zwanger het was een ongelukje heb gister test gedaan met 7 dagen over tijd maar we hebben besloten het kindje te laten komen een abortus kan ik niet dus het kindje is welkom Youame krijgt een broertje of zusje in julli 2008
Gefeliciteerd.! Een ongeluk zit in een klein hoekje.! Maar het is wel een mooi ongelukje. Zelf ben ik ook zwanger ook een ongelukje maar we houden het toch
Leuk gefeliciteerd. Ik ben ook zwanger dus wel leuk want jou dochterje is ook in september geboren! En onze zoon ook En nu allebij de tweede weer
gefeliciteerd! ongelukje? gewoon een kindje wat heeeeel graag bij jullie wil wonen! nu al lekker eigenwijs!